mR.unicoRn^ Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 PC eller PS2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Det e något skumt med pollen fattar inte vad, . Du måste vara ett ps2 fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Är du EMO eller bara dum i huvudet? Vojt: PS2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Grattis! Du har vunnit pris för världens sämsta trådtitel! Och pollen var ju inte mycket att hänga i granen heller... ..men hur fasen lyckades du ha med bara ett svarsalternativ?? Trodde inte det gick. Redigerad 16 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 1. Din poll är inte skapad rätt. Och så finns det PC, PS2, Xbox... 2. Det finns redan såna här trådar. Vet ej hur många.. BTW: PC äger alla andra konsoller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 BTW: PC äger alla andra konsoller Mja... på sätt och vis. Sparfiler har man ju större frihet med, plus att modda vilket spel som helst. Nackdelen är att man inte håller i en handkontroll, men det går alltid att köpa till. Offtopic: Just nu har jag en Saitek P2600. Den har skakfunktion, det fick jag betala en femtilapp extra för. Vad som gjorde mig förbannad var att om jag tog den billigare modellen (utan skak) så hade jag fått L3- och R3-knappar i spakarna, fast de hade tagits bort på den fläskigare skakmodellen, vilket de inte alls hade sagt nåt om. Nu måste jag programmera kontrollerna för att jag ska ersätta start/select-knapparna med L3 och R3... skit. Sorry för offtopic, men man blir ju arg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts