Jacker Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Lolwtf. Är det bara jag som ser "Now Playing"- smilien samt kan ha den som post icon? Jag frågade Panimala, men han såg inget. http://img102.imageshack.us/img102/9637/lolollolpz3.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag ser inte heller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Kanske din dator som muppar? jag ser inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det är alltså "icon14.gif" som ligger och lurar för dig, korrekt? Vanligtvis denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Exaktumundo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Antagligen så har någon annan sida en bild med samma namn, som ligger i din cashe och fuckar upp hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Så var det, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts