RavenE Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vad tycker ni om den underbara, norrländska serien och filmen Pistvakt? Humorn är kanske bäst om man bor i Norrland, eller kommer därifrån. Jag själv tycker att serien och filmen är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Mjorå, helt ok. Filmen var lite halvbra, men den hade sina fördelar. Råttfällan till exempel: Du blinkte!!! Pörsk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Haha, jo den delen är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Visar dom serie på tv än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 White trash serie, precis som "Stefan och Krister" och alla andra svenska lo life humorprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 White trash serie, precis som "Stefan och Krister" och alla andra svenska lo life humorporgram. Beredd att hålla med. Hade en polare som avgudade den serien och bad mig låna hans filmer. Orkade kolla 5 minuter sen tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Har sett det någon gång sådär, det gick väll att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Inte min humor men jag har sett värre. The Simpsons t.ex. (Ajm jåkin, ajm jåkin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Svenska filmer är sällan bra... Och det samma gäller denna! Gillar den verkligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Serierna var helt OK, men filmen var tyvärr ganska kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts