Karatemorfar Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Du har tid att sitta och surfa på GTASajten, men inte tid att ta och knåpa ihop en bokrecension? I don't buy it. MEN VAFAN ÄR ALLA HELT JÄVLA RETARDED HÄR ELLER? OMFG. Jag har inte läst en bok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!1!1 FATTA DET ERA JÄVLA FETA FINNIGA NÖRDHOROR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 MEN VAFAN ÄR ALLA HELT JÄVLA RETARDED HÄR ELLER? OMFG. Jag har inte läst en bok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!1!1 FATTA DET ERA JÄVLA FETA FINNIGA NÖRDHOROR Hahaha! Helt jävla fantastiskt! Årets Citat fan. -- Och nej, har ingen bokrecension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 MEN VAFAN ÄR ALLA HELT JÄVLA RETARDED HÄR ELLER? OMFG. Jag har inte läst en bok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!1!1 FATTA DET ERA JÄVLA FETA FINNIGA NÖRDHOROR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 MEN VAFAN ÄR ALLA HELT JÄVLA RETARDED HÄR ELLER? OMFG. Jag har inte läst en bok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!1!1 FATTA DET ERA JÄVLA FETA FINNIGA NÖRDHOROR Har du läst någon bok på svenska som även finns på engelska? Recensera den. Geez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 MEN VAFAN ÄR ALLA HELT JÄVLA RETARDED HÄR ELLER? OMFG. Jag har inte läst en bok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!1!1 FATTA DET ERA JÄVLA FETA FINNIGA NÖRDHOROR På det där sättet får du säkert en recension av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 MEN VAFAN ÄR ALLA HELT JÄVLA RETARDED HÄR ELLER? OMFG. Jag har inte läst en bok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!1!1 FATTA DET ERA JÄVLA FETA FINNIGA NÖRDHOROR bokrecension_The_outsiders.doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Outsiders har jag läst, mycket bra recenserat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) Wow, riktigt bra recension! Redigerad 14 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) Snyggt jobbat! Du kunde dock skrivit lite mer av dina egna åsikter, den kändes väldigt styrd av en slags mall. Redigerad 14 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Tack, men nej tack. Jag behöver fan ingen längre.. Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Någon som har starka och bra argument mot att fildelning ska vara illegalt? Då menar jag inte de vanliga "skivor är så dyra". Tips på hur man snyggt kan inleda skulle också uppskattas. Redigerad 16 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Någon som har starka och bra argument mot att fildelning ska vara illegalt? Då menar jag inte de vanliga "skivor är så dyra". Tips på hur man snyggt kan inleda skulle också uppskattas. Googla och du kommer hitta hur mycket som helst. Eller fråga/läs här: http://www.piratbyran.org/?view=forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Själva poängen med... Kan man säga något annat istället för själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Själva poängen med... Kan man säga något annat istället för själva? Ett alternativ är att strunta i det helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Hela poängen med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 poängen med... Borde väl också gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Anna ska sy en duk av ett kvadratiskt tygstycke. Hon kantar tygstycket med ett 5 cm brett band varvid arean ökar med 0,21 m^2. Bestäm den färdiga dukens mått. Kan någon vara vänlig att hjälpa mig med detta kan fan inte få till en ordentlig uträkning, även om jag lyckades mer eller mindre gissa mig till svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Anna ska sy en duk av ett kvadratiskt tygstycke. Hon kantar tygstycket med ett 5 cm brett band varvid arean ökar med 0,21 m^2. Bestäm den färdiga dukens mått. Kan någon vara vänlig att hjälpa mig med detta kan fan inte få till en ordentlig uträkning, även om jag lyckades mer eller mindre gissa mig till svaret. Tygstyckets area: 0,21m^2 och dess bredd 5 är cm=0,05m. Vi sätter kvadratens längd som x. Formeln för tygstyckets area blir 0,1x+0,1(x-0,1)=0,21. 0,1x får jag från att två sidor får arean längden (x) multiplicerat med bredden (0,05), och 0,1(x-0,1) får jag genom att de andra två sidornas längd är minus 2*bredden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Tygstyckets area: 0,21m^2 och dess bredd 5 är cm=0,05m. Vi sätter kvadratens längd som x. Formeln för tygstyckets area blir 0,1x+0,1(x-0,1)=0,21. 0,1x får jag från att två sidor får arean längden (x) multiplicerat med bredden (0,05), och 0,1(x-0,1) får jag genom att de andra två sidornas längd är minus 2*bredden. Kanske är jag som är helt ute och cycklar men vad blir svaret enligt din uträkning? Btw måste man verkligen räkna med höjd och bredd eftersom att sidorna i en kvadrat är lika långa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Kanske är jag som är helt ute och cycklar men vad blir svaret enligt din uträkning? Btw måste man verkligen räkna med höjd och bredd eftersom att sidorna i en kvadrat är lika långa? 0,2x=0,22 x=1,1 edit: du räknar ju bara ut en sida, inte en höjd och en bredd. Redigerad 9 januari, 2008 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts