Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 JAG Behöver hjälp!...jag gör knapp läxorna längre...som ni kanske märker, så jag behöver tips hur jag ska orka göra dom igen Hjälp mig få tillbaka läx-suget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Man har aldrig något läx-sug, utan man får helt enkelt göra skitjobbet för att kunna glida på de glada dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 JAG Behöver hjälp!...jag gör knapp läxorna längre...som ni kanske märker, så jag behöver tips hur jag ska orka göra dom igen Hjälp mig få tillbaka läx-suget Du måste tycka det är intressant, annars får du inget läx-sug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du måste tycka det är intressant, annars får du inget läx-sug Amfetamin kanske...men om din mor fråga så var det inte jag som uppmuntra dig... Nej men för helvete gär din läxor bara! Klipp av datorsladden och lyft på arslet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 JAG Behöver hjälp!...jag gör knapp läxorna längre...som ni kanske märker, så jag behöver tips hur jag ska orka göra dom igen Hjälp mig få tillbaka läx-suget Ta dig i kragen pojk och gör läxorna innan du sätter dig vid datorn (eller vad du nu gör) när du kommer hem efter den hårda skoldagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Le gusta a pescar, escuchar la musica de Red Hot Chili Peppers, estar sus amigos, jugar el ordenador, mirar la tele Vad jag vill fråga är om man kan ha verben i denna mening i grundform. eller måste man böja dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Le gusta a pescar, escuchar la musica de Red Hot Chili Peppers, estar sus amigos, jugar el ordenador, mirar la tele Vad jag vill fråga är om man kan ha verben i denna mening i grundform. eller måste man böja dem. Vilken form? Jag-form? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vilken form? Jag-form? nej om jag ska böja dem, så ska dem vara i han/hon -form ( tredjeperson). ska det vara såhär Le gusta a pescar, escuchar la musica de Red Hot Chili Peppers, estar sus amigos, jugar el ordenador, mirar la tele eller så här? Le gusta a pescar, escucha la musica de Red Hot Chili Peppers, esta sus amigos, juega el ordenador, mira la tele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) nej om jag ska böja dem, så ska dem vara i han/hon -form ( tredjeperson). ska det vara såhär Le gusta a pescar, escuchar la musica de Red Hot Chili Peppers, estar sus amigos, jugar el ordenador, mirar la tele eller så här? Le gusta a pescar, escucha la musica de Red Hot Chili Peppers, esta sus amigos, juega el ordenador, mira la tele Är det han/hon ska det vara -a på slutet, d.v.s "mira på mirar". Tror jag... För mirar är ju "orginal-formen", och betyder väl typ bara "att titta" eller nått sånt. Redigerad 24 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Jag hade prov idag, så jag undrar om jag hade rätt på denna fråga: Hur många atomer innehåller 8g järnspik? (Fe, 55.8u) Redigerad 24 oktober, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ta dig i kragen pojk och gör läxorna innan du sätter dig vid datorn (eller vad du nu gör) när du kommer hem efter den hårda skoldagen. Tack tack... Nu ska vi se vart saxen var....Nej men får väll sätta mig med matte boken några...minuter....timmar...per dag innan jag startar min fiina lilla dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 nej om jag ska böja dem, så ska dem vara i han/hon -form ( tredjeperson). ska det vara såhär Le gusta a pescar, escuchar la musica de Red Hot Chili Peppers, estar sus amigos, jugar el ordenador, mirar la tele eller så här? Le gusta a pescar, escucha la musica de Red Hot Chili Peppers, esta sus amigos, juega el ordenador, mira la tele Den understa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag hade prov idag, så jag undrar om jag hade rätt på denna fråga: Hur många atomer innehåller 8g järnspik? (Fe, 55.8u) Molmassa=massa/mol --> mol=massa/molmassa --> mol=8/55,8 Mol ungefär 0,143369 Antal atomer blir då 0,143369*6,02*10^23, är dock för lat för att slå in det i Windows kalkylator och för att gå ner och hämta min räknare. Vad svarade du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Molmassa=massa/mol --> mol=massa/molmassa --> mol=8/55,8 Mol ungefär 0,143369 Antal atomer blir då 0,143369*6,02*10^23, är dock för lat för att slå in det i Windows kalkylator och för att gå ner och hämta min räknare. Vad svarade du då? 1,3*10^23 :/ nått sånt Redigerad 24 oktober, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Tack tack... Nu ska vi se vart saxen var....Nej men får väll sätta mig med matte boken några...minuter....timmar...per dag innan jag startar min fiina lilla dator Är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Behöver hälp med projektförslag till C#. Behöver inte vara så svårt, men inte för lätt. Jag fick ett nej när jag skulle göra en Tempraturomvandlare, så något svårare än att räkna ut något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Behöver hälp med projektförslag till C#. Behöver inte vara så svårt, men inte för lätt. Jag fick ett nej när jag skulle göra en Tempraturomvandlare, så något svårare än att räkna ut något. Custom-shell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nån som är bra på avancerad Java programmering?, PM:a mig eller liknande så ska jag fråga en sak så fort jag når en dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Någon som kan hjälpa mig jämföra Amerikanska revolutionen med den Franska revolutionen? Bakgrund - förlopp - konsekvenser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är det Brusande eller Porlande vatten som låter Dripp Dropp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts