_EmiL_ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Det kan även vara "Försämring, nedgång, multet." Så "Ruttet lik, multnat sex.", kanske passar lite bättre i sammanhanget? Jo det lät bättre. Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Jo det lät bättre. Tack för hjälpen Du har inte hört talat om Lexin va? Redigerad 12 februari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Du har inte hört talat om Lexin va? *Bokmärker* Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 *Bokmärker* Tackar. Inte du heller? Vad fan, trodde att det var typ Sveriges kändaste sida. Har den som bokmärke hemma och i skolan. Smajleys in everyh sentenceh is teh shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Inte du heller? Vad fan, trodde att det var typ Sveriges kändaste sida. Har den som bokmärke hemma och i skolan. Smajleys in everyh sentenceh is teh shit. T.o.m jag har den som bokmärke, så kebab sköter kanske inte skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Inte du heller? Vad fan, trodde att det var typ Sveriges kändaste sida. Har den som bokmärke hemma och i skolan. Smajleys in everyh sentenceh is teh shit. Jag kände till den, faktum är att det var precis där som jag hämtade den fullskaliga översättningen till "Decay". Edit: Decay var det, inte "device". uppmärksamt, Kebab. Redigerad 12 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag kände till den, faktum är att det var precis där som jag hämtade den fullskaliga översättningen till "Device". Jag misstänkte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Du har inte hört talat om Lexin va? Shit. bra sida! TACKAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag kände till den, faktum är att det var precis där som jag hämtade den fullskaliga översättningen till "Decay". Edit: Decay var det, inte "device". uppmärksamt, Kebab. Jag tipsade dig om den Haft den som bokmärke ändå sen 7:an juh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag tipsade dig om den Haft den som bokmärke ändå sen 7:an juh. 7:an? Har haft den sedan sexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 7:an? Har haft den sedan sexan. Du är ett år yngre, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Du är ett år yngre, eller? Ja..? .. neeeeeej! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Ja..? .. neeeeeej! :'( MOhahaHA HahaHAhaHA!!... ...excellent. Redigerad 17 februari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Fråga: En halvmeter lång trapets hängs upp med hjälp av ett par linor som sitter pa varsin sida. En man som väger 76 Kg hänger på trapetsen med en hand, 1,8 m från en av ändorna. Bestäm sträckkrafterna på linorna. Hade denna uppgift på ett prov idag i Fysik A. Kunde inte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 God dag. Vi håller på med forskning på historian, och jag skulle vilja ha lite hjälp. Vi forskar om mellankrigstiden och har valt att inrikta oss på Tyskland under mellankrigstiden. Det vi skulle vilja veta mer om är orsakerna till diktaturen och nazismens styrelseskick samt de sociala följderna av diktaturen. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 God dag. Vi håller på med forskning på historian, och jag skulle vilja ha lite hjälp. Vi forskar om mellankrigstiden och har valt att inrikta oss på Tyskland under mellankrigstiden. Det vi skulle vilja veta mer om är orsakerna till diktaturen och nazismens styrelseskick samt de sociala följderna av diktaturen. Tacksam för svar Hade prov på etta för ca 3 veckor sedan och fick MVG, skriver lite kortfattat. Hitler kom till makten tack vare att han lovade tyskarna jobb, p.g.a av i Tyskland under denna tid var i en svår inflation s spiral. Han lovade bättre levnadstandard, alla skulle få bilar, jobb, säkerhet. Finns jätte mycket att skriva, då jag skrev ca 4 A4 på detta ämnen pallar jag ej skriva allt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hade prov på etta för ca 3 veckor sedan och fick MVG, skriver lite kortfattat. Hitler kom till makten tack vare att han lovade tyskarna jobb, p.g.a av i Tyskland under denna tid var i en svår inflation s spiral. Han lovade bättre levnadstandard, alla skulle få bilar, jobb, säkerhet. Finns jätte mycket att skriva, då jag skrev ca 4 A4 på detta ämnen pallar jag ej skriva allt här. Lägg upp det du skrev då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Lägg upp det du skrev då? Det var ju ett prov han skrev, stupid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Vilka är för- respektive nackdelarna ekonomiskt med att bo i: - Hyresrätt - Bostadsrätt - Eget hus De två första är jag klar med, nu behöver jag lite hjälp med för- och nackdelarna till ett eget hus. Helst ekonomiskt, men det kan också vara allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hade prov på etta för ca 3 veckor sedan och fick MVG, skriver lite kortfattat. Hitler kom till makten tack vare att han lovade tyskarna jobb, p.g.a av i Tyskland under denna tid var i en svår inflation s spiral. Han lovade bättre levnadstandard, alla skulle få bilar, jobb, säkerhet. Finns jätte mycket att skriva, då jag skrev ca 4 A4 på detta ämnen pallar jag ej skriva allt här. Det där hjälper dock inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts