Mr_link Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag skulle fråga hur man lägga in en enhet dvd läsare i datorn jag öpnnar datorn men jag kan inte få in enheten är det nån som vet nån sida man kan få hjälp bilder eller nått har en hp dator är det nån som kan hjälpa mig hur man ska få in den på plats för den har en plats till lunder den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) ' ' ' \/ Redigerad 15 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ja en dvd bärnnare jag ska lägga in den i datorn men det går inte ta in denska jag skruva lös hela datorn :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det finns en datorhjälpstråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) . ? , - ABC Redigerad 15 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts