Maimstream Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Jew-Torrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 µTorrent och DC++ Men Limewire och Bearshare på min bärbara dator istället för DC++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Azureus och DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 µTorrent & eMule är de som jag använder mig utav. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 [O][T]' date=Oct 16 2006, 15:03' post='783548] µTorrent & eMule är de som jag använder mig utav. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 DC++ & Bitcomet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Använder mig utav uTorrent och DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Använder mig utav uTorrent och DC++ Hmmm. uTorrent ska testas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Limewire och Bitcommet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 LimeWire, Bearshare, Azureus & Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Eftersom vi ändå är inne på dessa program så ska jag passa på att fråga efter IP till en Dc++ hubb. Hubben heter "mammas köttbullar" men jag kan inte hitta på den, en kompis till mig sitter inne i den hubben och jag har inte hennes msn, hon behövde lite saker så jag tänkte hoppa in där. Detta skrev jag här för att jag tyckte det var riktigt onödigt att göra en alldeles egen topic om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Eftersom vi ändå är inne på dessa program så ska jag passa på att fråga efter IP till en Dc++ hubb. Hubben heter "mammas köttbullar" men jag kan inte hitta på den, en kompis till mig sitter inne i den hubben och jag har inte hennes msn, hon behövde lite saker så jag tänkte hoppa in där. Detta skrev jag här för att jag tyckte det var riktigt onödigt att göra en alldeles egen topic om detta. Google!!!! http://www.google.se/search?hl=sv&sa=X...hub&spell=1 kottbullar.no-ip.org lyckas jag tyda på tredje resultatet utan att ens behöva besöka sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Google!!!! http://www.google.se/search?hl=sv&sa=X...hub&spell=1 kottbullar.no-ip.org lyckas jag tyda på tredje resultatet utan att ens behöva besöka sidan Ohhh my bad. Glömde bort Google sry. ska komma ihåg det till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Utorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 KTorrent, Linuxdc++ och ftp i terminalen har inte orkat fixa nåt ordentligt ftp progg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 µtorrent 1.6, Firefox 1.5.0.7, Azureus 2.5.0.0, Internet Explorer 7 Beta, Core FTP LE 1.3c. Använder för det mesta Azureus =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Utorrent , Azures , Dc++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 .utorrent och revconnect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 BitComet för stora filer (Spel, filmer m.m) och DC++ för mindre filer (Som musik, bilder och sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Här kommer en lista: Azureus,bra för låtar. µtorrent,bra för allt annat Bitlord,bra för stora filer och sånt( typ som µtorrent) och ett FTP progg som heter Core nånting..(har det på bärbara hårddisken som inte är hemma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts