L_Voll Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 ABC [Yet Another Bittorrent Client] För filmer och spel på Filelist.org. Skitbra, fast min ratio börjar svika. DC++ För filmer och program som inte finns på filelist. Brukar vara übersegt LimeWire För Mp3-låtar, enkelt och snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) uTorrent. DC++ på Dreamhack men inte annars. Redigerad 15 oktober, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 DC++ och uTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Läs lite längre upp. Givetvis är SlewME alltid först ut med att skapa konfrontation, men även med att förklara http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=782982 På det viset. Jag fumlade runt bland inläggen i blindo, men när det är rabarben-inlägg staplade på varandra kan man inte göra annat än att fly med flackande blick. No pun intended, givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) uTorrent och RevConnect är de bästa. Revconnect är inte tillåtet på vissa hubbar. Sen hatar jag DC++ rent allmänt eftersom det är världens jävla krångel- program. när det är rabarben-inlägg staplade på varandra kan man inte göra annat än att fly med flackande blick. Mwahah! Cheers. Redigerad 15 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Azuerus yarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 µtorrent - för torrents Ares - för enstaka mp3 låtar annars tankar jag från ftp/nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 DC++ och BitComet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Revconnect är inte tillåtet på vissa hubbar. Sen hatar jag DC++ rent allmänt eftersom det är världens jävla krångel- program. Mwahah! Cheers. Har aldrig haft problem med RevConnect på hubbar, då är jag inne på väldigt många och bland de största. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Har aldrig haft problem med RevConnect på hubbar, då är jag inne på väldigt många och bland de största. Jag har blivit kickad och har även sett andra blivit kickade p g a Rev. Sen är jag knappast den enda som har problem med att man inte får upp några resultat när man söker. Ändå har jag testat active, passive, och öppnat tusentals portar. Näh, med Gnutella slipper man krångla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Den blåfärgade grodan står mig tappert till tjänst genom det stormiga vardagslivet, precis som RevConnect på senare tid också börjat göra. Fast inga hårda ord mot några av de övriga nedladdningsprogrammen. DC++ och μTorrent har även de gjort sitt när det har behövts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag har blivit kickad och har även sett andra blivit kickade p g a Rev. Sen är jag knappast den enda som har problem med att man inte får upp några resultat när man söker. Ändå har jag testat active, passive, och öppnat tusentals portar. Näh, med Gnutella slipper man krångla. Det är ju tråkigt för er, jag har hur som helst aldrig haft problem. Kommer därför fortsätta rekommendera Rev. Tråkigt att du haft problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 LimeWire för enstaka låtar. BitComet för allt annat, då varken Azureus eller µTorrent vill funka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 µtorrent och DC++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Så vilken är bäst? Jag använder Bitcomet och Limewire. Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Har aldrig blivit kickad pga revconnect och jag ansluten till sveriges största publika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Oj glömde säga att jag brukar använda FTP ibland också, polaren har en trevlig 24/7 server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) BitComet, DC++ och LimeWire, men det där revconnect måste man ju testa Redigerad 16 oktober, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Så vilken är bäst? Jag använder Bitcomet och Limewire. What he said... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts