Jump to content

Nedladdningsprogram

mR.unicoRn^
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läs lite längre upp.

Givetvis är SlewME alltid först ut med att skapa konfrontation, men även med att förklara :wub:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=782982

På det viset. Jag fumlade runt bland inläggen i blindo, men när det är rabarben-inlägg staplade på varandra kan man inte göra annat än att fly med flackande blick.

No pun intended, givetvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

uTorrent och RevConnect är de bästa.

Revconnect är inte tillåtet på vissa hubbar. Sen hatar jag DC++ rent allmänt eftersom det är världens jävla krångel- program.

när det är rabarben-inlägg staplade på varandra kan man inte göra annat än att fly med flackande blick.

Mwahah! Cheers. :wub:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig haft problem med RevConnect på hubbar, då är jag inne på väldigt många och bland de största.

Jag har blivit kickad och har även sett andra blivit kickade p g a Rev. Sen är jag knappast den enda som har problem med att man inte får upp några resultat när man söker. Ändå har jag testat active, passive, och öppnat tusentals portar. Näh, med Gnutella slipper man krångla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blivit kickad och har även sett andra blivit kickade p g a Rev. Sen är jag knappast den enda som har problem med att man inte får upp några resultat när man söker. Ändå har jag testat active, passive, och öppnat tusentals portar. Näh, med Gnutella slipper man krångla.

Det är ju tråkigt för er, jag har hur som helst aldrig haft problem. Kommer därför fortsätta rekommendera Rev.

Tråkigt att du haft problem. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor