Jump to content

Nedladdningsprogram

mR.unicoRn^
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är Revconnect ett program som är bra för att tanka enstaka låtar? Vad är det för typ av program?

Använde bearshare pro innan men sen laddade jag ner det nyaste och det var skit. Så nu har jag Limewire. Skulle dock vilja ha bearshare igen... man hittade mycket mer på den gamla versionen.

Även utorrent då för torrentsaker.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Revconnect ett program som är bra för att tanka enstaka låtar? Vad är det för typ av program?

Använde bearshare pro innan men sen laddade jag ner det nyaste och det var skit. Så nu har jag Limewire. Skulle dock vilja ha bearshare igen... man hittade mycket mer på den gamla versionen.

Även utorrent då för torrentsaker.

Sök på google.

RevConnect bygger på DC++ med en Torrent-tanke. Dvs. du kan tanka från flera olika användare samtidigt. Har alltid maxfart när man tankar med revconnect.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som har lite tid över kan väl dra en kort förklaring om vad RevConnect är för något, det vore reko.

µTorrent (det mesta), LimeWire (enstaka låtar) och eMule (konserter i videoformat).

Givetvis är SlewME alltid först ut med att skapa konfrontation, men även med att förklara :wub:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=782982

Länk till kommentar
Dela på andra sidor