SlewME Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Så vilken är bäst? Jag använder Bitcomet och Limewire. uTorrent och RevConnect är de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag använder LimeWire till låtar, och Bitlord till Spel, Musikalbum och filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 DC++, Limewire och Azureus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Är Revconnect ett program som är bra för att tanka enstaka låtar? Vad är det för typ av program? Använde bearshare pro innan men sen laddade jag ner det nyaste och det var skit. Så nu har jag Limewire. Skulle dock vilja ha bearshare igen... man hittade mycket mer på den gamla versionen. Även utorrent då för torrentsaker. Redigerad 15 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 DC++ BitComet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 .utorrent och revconnect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 .utorrent .uTorrent uTorrent ftw rofl! µtorrent µtorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Bitlord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 VickeX du glömde mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 VickeX du glömde mig Äh, nuff-said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 DC++ BitComet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Är Revconnect ett program som är bra för att tanka enstaka låtar? Vad är det för typ av program? Använde bearshare pro innan men sen laddade jag ner det nyaste och det var skit. Så nu har jag Limewire. Skulle dock vilja ha bearshare igen... man hittade mycket mer på den gamla versionen. Även utorrent då för torrentsaker. Sök på google. RevConnect bygger på DC++ med en Torrent-tanke. Dvs. du kan tanka från flera olika användare samtidigt. Har alltid maxfart när man tankar med revconnect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sök på google. RevConnect bygger på DC++ med en Torrent-tanke. Dvs. du kan tanka från flera olika användare samtidigt. Har alltid maxfart när man tankar med revconnect. Verkar skitbra... tankar efter gudstjänsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Revconnect, uTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Azureus och något mer... Redigerad 15 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Verkar skitbra... tankar efter gudstjänsten. Gud är emot fildelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Den som har lite tid över kan väl dra en kort förklaring om vad RevConnect är för något, det vore reko. µTorrent (det mesta), LimeWire (enstaka låtar) och eMule (konserter i videoformat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Gud är emot fildelning. Konfirmation is teh shit. OT nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Den som har lite tid över kan väl dra en kort förklaring om vad RevConnect är för något, det vore reko. Läs lite längre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Den som har lite tid över kan väl dra en kort förklaring om vad RevConnect är för något, det vore reko. µTorrent (det mesta), LimeWire (enstaka låtar) och eMule (konserter i videoformat). Givetvis är SlewME alltid först ut med att skapa konfrontation, men även med att förklara http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=782982 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts