Wicked_akuba Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hallå, jag skulle vilja få ett svar hur man klarar av uppdraget madd dogg när han ska hoppa från huset, har försökt flera ggr att klara av det men det kommer bara upp mission failed, you let madd dogg die, jag vet att man ska ta bilen som står parkerad men så fort jag rör mig eller inte rör mig så hoppar han ner från huset och det blir M.F. iaf hur klarar man av uppdraget??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hallå, jag skulle vilja få ett svar hur man klarar av uppdraget madd dogg när han ska hoppa från huset, har försökt flera ggr att klara av det men det kommer bara upp mission failed, you let madd dogg die, jag vet att man ska ta bilen som står parkerad men så fort jag rör mig eller inte rör mig så hoppar han ner från huset och det blir M.F. iaf hur klarar man av uppdraget??? Har hört detta innan, tror det är en bugg. Själv klarade jag det. Jag tog bilen, åkte dit och sen hoppade han på flaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Aaaa, den kända buggen Det är tyvärr så att din savefile är koruppt. Det ända du kan göra för att klara det uppdraget är att börja om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ahh crap. ska testa nu om det funkar att ta bilen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ahh crap. ska testa nu om det funkar att ta bilen, Det du skulle kunna försöka med är att buffa bilen fram till det ställe han hoppar från. Har aldrig fått denna bugg lyckligtvis, men du kan ju alltid trajja. (Från eng. "try") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det är ju iaf så att om man fuskar, och sparar, så är det omöjligt att klara detta uppdrag. Så vet du med dig att du fuskat, så har du förklaringen där. Annars är väl sparfilen korrupt på ett annat sätt. III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det är ju iaf så att om man fuskar, och sparar, så är det omöjligt att klara detta uppdrag. Så vet du med dig att du fuskat, så har du förklaringen där. Annars är väl sparfilen korrupt på ett annat sätt. III Är du dum eller spelar du bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Är du dum eller spelar du bara? Jag är inte dum. Inte heller spelar jag dum. Vad är problemet? Har du problem att hantera sanningen? III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag är inte dum. Inte heller spelar jag dum. Vad är problemet? Har du problem att hantera sanningen? III Nu säger du allt emot dig själv. Jag har fuskat, Inte har min sparfil blivit korrupt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Nu säger du allt emot dig själv. Jag har fuskat, Inte har min sparfil blivit korrupt för det. Nej, jag har med fuskat och har inte haft det problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Rätt eller fel, Godfather, men du kan försöka vara lite trevligare. Jag är också vresig ibland, det erkänner jag, men du behöver inte använda sarkasm i varje inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mysteryfix Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Tjenare!' Jag är ny här på gtasajten och har just problem med Madd Dogg också, jag har haft fusk på när jag försökt klara att rädda honom men misslyckats, kör jag utan fusk skulle jag kanske klara det, om det inte går ändå, vad gör jag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Tjenare!' Jag är ny här på gtasajten och har just problem med Madd Dogg också, jag har haft fusk på när jag försökt klara att rädda honom men misslyckats, kör jag utan fusk skulle jag kanske klara det, om det inte går ändå, vad gör jag??? Starta om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Tjenare!' Jag är ny här på gtasajten och har just problem med Madd Dogg också, jag har haft fusk på när jag försökt klara att rädda honom men misslyckats, kör jag utan fusk skulle jag kanske klara det, om det inte går ändå, vad gör jag??? --|-- Okej. Läs --|-- Hallå, jag skulle vilja få ett svar hur man klarar av uppdraget madd dogg när han ska hoppa från huset, har försökt flera ggr att klara av det men det kommer bara upp mission failed, you let madd dogg die, jag vet att man ska ta bilen som står parkerad men så fort jag rör mig eller inte rör mig så hoppar han ner från huset och det blir M.F. iaf hur klarar man av uppdraget??? Har hört detta innan, tror det är en bugg. Själv klarade jag det. Jag tog bilen, åkte dit och sen hoppade han på flaket. Aaaa, den kända buggen Det är tyvärr så att din savefile är koruppt. Det ända du kan göra för att klara det uppdraget är att börja om Ahh crap. ska testa nu om det funkar att ta bilen, Det du skulle kunna försöka med är att buffa bilen fram till det ställe han hoppar från. Har aldrig fått denna bugg lyckligtvis, men du kan ju alltid trajja. (Från eng. "try") Det är ju iaf så att om man fuskar, och sparar, så är det omöjligt att klara detta uppdrag. Så vet du med dig att du fuskat, så har du förklaringen där. Annars är väl sparfilen korrupt på ett annat sätt. III Är du dum eller spelar du bara? Jag är inte dum. Inte heller spelar jag dum. Vad är problemet? Har du problem att hantera sanningen? III Nu säger du allt emot dig själv. Jag har fuskat, Inte har min sparfil blivit korrupt för det. Nej, jag har med fuskat och har inte haft det problemet. Rätt eller fel, Godfather, men du kan försöka vara lite trevligare. Jag är också vresig ibland, det erkänner jag, men du behöver inte använda sarkasm i varje inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mysteryfix Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Starta om spelet. Menar du att jag ska köra hela spelet ända från början??? :'( Det orkar jag inte, hoppas du menar att jag bara behöver stänga av, starta om och köra med Madd Dogg uppdraget direkt igen, annars vet jag inte vad jag ska göra, det kan ju inte vara långt kvar nu till slutet, har precis klarat Up,Up and away uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Menar du att jag ska köra hela spelet ända från början??? :'( Det orkar jag inte, hoppas du menar att jag bara behöver stänga av, starta om och köra med Madd Dogg uppdraget direkt igen, annars vet jag inte vad jag ska göra, det kan ju inte vara långt kvar nu till slutet, har precis klarat Up,Up and away uppdraget. Starta om från början i storyn. Tråkigt men sant, så går det när man fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jag duger du suger Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sama här det händer när man gör uprops fusket eller vad det heter sen sparar! hände så på mig började om så va allt bra fast jag hadde sprayat alla vegar och tagit alla oysters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Men asså jag fuskar och jag behöver inte starta om nånting =P men jag har ju klarat spelet också =) Men asså jag fuskar och jag behöver inte starta om nånting =P men jag har ju klarat spelet också =) Fast jag gör inte det fusket upprors fusk? du möter det ändå senare i spelet så varför fuska till det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jag har också fuskat i mitt SA men inte har jag haft något problem med det uppdraget inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Jag har också fuskat i mitt SA men inte har jag haft något problem med det uppdraget inte. Däremot verkar du ha problem med att kolla datum i de trådar du skriver i. Senaste inlägget innan ditt skrevs i november 2006. Att dra upp trådar kan vara okej ibland, men då måste det vara något som tillför tråden något. Vi är, ärligt talat, inte så intresserade av att du fuskat i ditt SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts