Esperanto Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Nyligen så har min Internet börjat sluta fungera och jag vet inte varför. men jga tror det har nånting med DNS:en att göra, för om jag skriver in en adress så står det /dnserror.htm# och sidan kan inte visas. Hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hur kan du vara inne på GTAsajten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hur kan du vara inne på GTAsajten då? Är du trög eller bara dum? Esperanto: Ring supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Är du trög eller bara dum? Jättedum. Mest för att jag inte kan ett piss om internet och nästmest för att jag är jättetrött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Jättedum. Mest för att jag inte kan ett piss om internet och nästmest för att jag är jättetrött. tss, skyll på de. Kan de här hjälpa dig esperanto? länk Ifall inte det hjälper så testa andra sidor här! Redigerad 15 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 tss, skyll på de. Kan de här hjälpa dig esperanto? länk Ifall inte det hjälper så testa andra sidor här! tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jättedum. Mest för att jag inte kan ett piss om internet och nästmest för att jag är jättetrött. Att tänka lite längre än vad näsan pekar och inse att han sitter på en annan dator än den som inte fungerar måste man väl inte kunna så mycket om internet för att lista ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Haha, tanken fanns någonstans i bakhuvudet men jag fick en känsla av att det inte var så ändå. Men det är ju lite LOL, man har problem med internet och frågar en sida som är jätteuppe på internet. Det var det jag tyckte var lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts