Boomer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vill du ha varulvsfilm bör du se An American Werewolf in London, men kanske även The Howling och Dog Soldiers. Eller An American Werewolf in Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Eller An American Werewolf in Paris. Den är helt okej, men första filmen (An American Werewolf in London) är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Den är helt okej, men första filmen (An American Werewolf in London) är mycket bättre. Hehe, ok Har bara sett den jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Öhhm... Final Destination 2 är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Detta var det dummaste jag någonsin hört i hela mitt liv. 82 människor, samt flertalet hundar blir dödade i de 7 filmerna som finns, och då räknar jag inte ens med film nummer 3, som inte alls borde kallas någon Halloween-film. Och sen att tro att en serie med 8 filmer är en trilogi är ju bara befängt. Jamie Lee Curtis, som spelar huvudrollen i de två första filmerna sant Halloween: H20, är absolut inte världens sämsta skådespelerska. Hon har vunnit The Golden Globe Award och kallats "The Scream Queen" för hennes enastående roller i skräckfilmer som ung. Något mer som du fått fel uppfattning om? Det finns tre filmer i original-serien. Sedan släpptes H20. Hur du får ihop de till 8 filmer är förbryllande med tanke på att jag har hela serien hemma. Redigerad 17 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Instängd är väl den läskigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) *Fick någon form av kortslutning* Redigerad 18 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Instängd är väl den läskigaste. Om man inte räknar med The Amityville Horror (den nya). Fan, vågar typ inte vara uppe själv till kl 3:15. Usch! Jag hatar den filmen! :'( IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0384806/ Edit: Se den och säg vad ni tyckte! Redigerad 17 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Det finns tre filmer i original-serien. Sedan släpptes H20. Hur du får ihop de till 8 filmer är förbryllande med tanke på att jag har hela serien hemma. Vad i helvete menar du med "original-serien"? Det finns 8 filmer, har alla. FILM NUMMER 1: Halloween (1978) FILM NUMMER 2: Halloween II (1981) FILM NUMMER 3: Halloween III: Season of the Witch (1982) FILM NUMMER 4: Halloween 4: The Return of Michael Myers (1988) FILM NUMMER 5: Halloween 5 (1989) FILM NUMMER 6: Halloween: The Curse of Michael Myers (1995) FILM NUMMER 7: Halloween H20: 20 Years Later (1998) FILM NUMMER 8: Halloween: Resurrection (2002) Nästa är påväg också. FILM NUMMER 9: Halloween (2007) Sedan att ditt senare inlägg var totalt meningslöst i denna befänga diskution får dig ju inte att framstå som mer insatt i ämnet. Tro inte ens att du kan mer än mig om Halloween-filmerna, snälla. Förresten, du skämtar med mig va? Du kan inte vara seriös? Redigerad 17 oktober, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Öhhm... Final Destination 2 är bra. Japp, fast ej läskig. Instängd är väl den läskigaste. Bara jag som inte finner det läskiga i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Silent Hill-filmen kan jag tipsa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Japp, fast ej läskig. Bara jag som inte finner det läskiga i den? Den är väl kanske inte så läskig men... det är ju egentligen bara en scen som är läskig. Men det är väl Klaustrofobin som gör att man blir helt... irriterad på tjejerna. Men det finns ju seriöst inga läskiga filmer. Halloween serierna är ju fan inte läskiga. Jag såg det här för några veckor sen: Länk Det verkar ju rätt så läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Det är sant att det inte finns läskiga filmer, i alla fall inte som jag sett. Ett undantag, Pet sematary, fast jag var väl runt 11 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Vad i helvete menar du med "original-serien"? Det finns 8 filmer, har alla. Jag borde tänka och kolla upp fakta innan jag yttrar mig... Jag hade 6 filmer hemma. Har bara orkat se tre av de så det var nog därför som jag mindes fel. Mitt fel, ursäkta för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag borde tänka och kolla upp fakta innan jag yttrar mig... Jag hade 6 filmer hemma. Har bara orkat se tre av de så det var nog därför som jag mindes fel. Mitt fel, ursäkta för det. Jaha, nej då är det lugnt. Ingen skada skedd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardroxer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 The hills have eyes . den är lite sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 The hills have eyes . den är lite sjuk. Remaken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Exorcismen är en suverän klassiker, om den nu inte har nämts här. Redigerad 22 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Seed of Chucky, fast det är väll mer som en rolig film med mycket blod Redigerad 23 oktober, 2006 av mR.unicoRn^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Instängd (The Descent). skulle exakt skriva den, så såg jag att du hade skrivit den men den är ju så jävla äcklig när man ser den på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts