Maimstream Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Inget slår det här; KIllar i min egen ålder som skapar ett gäng... ... PFFF!!!! ... Ödeshögs Utländska maffia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Inget slår det här; KIllar i min egen ålder som skapar ett gäng... ... PFFF!!!! ... Ödeshögs Utländska maffia Åhh dessa "maffior". Dom vet ju inte ens vad en maffia gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Dom är bögar hela bunten av dom. GO AND FUCK YOUR SELF BITCH! Redigerad 23 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Dom är bögar hela bunten av dom. GO AND FUCK YOUR SELF BITCH! Nej nu jävlar hoppas jag att du får dig en hybernate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Dom är bögar hela bunten av dom. GO AND FUCK YOUR SELF BITCH! Nej nu jävlar hoppas jag att jag får mig en hybernate. Redigerad 23 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Nej nu jävlar hoppas jag att du får dig en hybernate. DUBBELPOST!!!!1 DU SKA HA STRUK!! -------- Killen med klasögon och New Era-keps är fan en klassiker! Sickna tuffa barn det här är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Skjut dom I nacken för fan. Sånna där dubbelidioter ska inte gå lösa. EDIT: Bättre om folk I Sverige kunde lägga ner tid vigilantism och blåsa skallen av han som snor den där elvaåringens mobil, samma med idioten som slår en yxa I någon huvud! HA, får se om dom duger som ''gangsta'' då någon trycker en pistolmynning mot deras skalle. Redigerad 23 januari, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Skjut dom I nacken för fan. Sånna där dubbelidioter ska inte gå lösa. EDIT: Bättre om folk I Sverige kunde lägga ner tid vigilantism och blåsa skallen av han som snor den där elvaåringens mobil, samma med idioten som slår en yxa I någon huvud! HA, får se om dom duger som ''gangsta'' då någon trycker en pistolmynning mot deras skalle. Cyprez har talat sina visa ord igen. Du slutar aldrig att förbrylla mig. Frågan är när du sitter på psyket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 GTAsajten gangsters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zja9es339a.jpg GTAsajten gangsters P-C är allt en liten tjockiz. Redigerad 24 januari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Haha, skicka dem till Compton i Los Angeles en vecka, så får vi se hur stöddiga dem är sen. Skulle seriöst hjälpa till med att betala flygbiljetterna. Tror inte det är nån större skillnad i East Los Angeles heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 GTAsajten gangsters Oh noes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zja9es339a.jpg GTAsajten gangsters Ärrtvå is keeping it otroligt gangsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Cyprez har talat sina visa ord igen. Du slutar aldrig att förbrylla mig. Frågan är när du sitter på psyket. Frågan är hur mycket pengar vi skulle spara. Okej, man kanske inte ska skjuta barn; det räcker med att man skrämmer dom så att dom får gå på behandling efteråt. Därefter får föräldrarna se till vad fan deras unge/ungar håller på med. Ser man en en unge som står och klottrar så bör det vara en självklarhet att en riktig männska skulle slänga ner glinet på marken och spraya skiten över honom/henne. Folk tror väl också att jag skulle säga ja tilldödsstraff men icke. Dödstraff säger jag nej till, skulle det vara frågan om vigiliantism så bryr jag mig inte alls. Redigerad 24 januari, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Frågan är hur mycket pengar vi skulle spara. Okej, man kanske inte ska skjuta barn; det räcker med att man skrämmer dom så att dom får gå på behandling efteråt. Därefter får föräldrarna se till vad fan deras unge/ungar håller på med. Ser man en en unge som står och klottrar så bör det vara en självklarhet att en riktig männska skulle slänga ner glinet på marken och spraya skiten över honom/henne. Folk tror väl också att jag skulle säga ja tilldödsstraff men icke. Dödstraff säger jag nej till, skulle det vara frågan om vigiliantism så bryr jag mig inte alls. En riktig människa skulle på sin höjd säga till honom att lägga av med vandaliseringen (om det nu inte är seriös graffitti). En idiot skulle spraya offret i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Frågan är hur mycket pengar vi skulle spara. Okej, man kanske inte ska skjuta barn; det räcker med att man skrämmer dom så att dom får gå på behandling efteråt. Därefter får föräldrarna se till vad fan deras unge/ungar håller på med. Ser man en en unge som står och klottrar så bör det vara en självklarhet att en riktig männska skulle slänga ner glinet på marken och spraya skiten över honom/henne. Folk tror väl också att jag skulle säga ja tilldödsstraff men icke. Dödstraff säger jag nej till, skulle det vara frågan om vigiliantism så bryr jag mig inte alls. Att skjuta någon i nacken kan väl räknas som dödsstraff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 En riktig människa skulle på sin höjd säga till honom att lägga av med vandaliseringen (om det nu inte är seriös graffitti). En idiot skulle spraya offret i ansiktet. Andsiktet? Ja, själv skulle man sikta på kläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 GTAsajten gangsters Vem är han till höger? Han liknar ju killen från Hip Hip Hora! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zja9es339a.jpg GTAsajten gangsters Talk no shot 'bout 'em, or they'll sure damn'll shoot you with 'er laser eyez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Andsiktet? Nej, anksiktet. Tux: Jag tror han heter thotim på sajten, eller tothim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts