eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hoppas verkligen det, då hade jag spöat alla en för en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hoppas verkligen det, då hade jag spöat alla en för en. Var inte så gangsta då, jag blir rädd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Yeah för Sverige är sånt ghetto och din mamma är ett fetto, min brorsa sitter på lillhagen för han rånade svennar hela dagen, att bo i förorten är cool, där rånar vi svennar med softairgun pistool ! Westside 4 LiFe BrOtHaS AnD BiTcHeS !! TuPac R.I.P NiGgAh ! Uhm... va?... Haha. Tog dig hela 10 minuter att komma på det där? Vad har det med topic att göra förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Uhm... va?... Haha. Tog dig hela 10 minuter att komma på det där? Vad har det med topic att göra förresten? Jag gjorde en cool gangstalåt som alla dom säkert har gjort, och jag blev så stolt över den att jag skrev ner den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Var inte så gangsta då, jag blir rädd :'( Haha, men inte ens jag var så otroligt intelligenslös (illa!) i den ålder så spö skulle vara den ända lösningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ge mig ett T, ge mig ett Ö, ge mig ett N, ge mig ett T, ge mig ett A ocg ge mig ett R!!! Vad blir det ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ge mig ett T, ge mig ett Ö, ge mig ett N, ge mig ett T, ge mig ett A ocg ge mig ett R!!! Vad blir det ?! Viktorianska Åderbråckskaskelotter? Sådana här ser man varje dag i stan. Så jävla roligt med folk med moppemustach, snorbroms eller vad nu folk kallar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Eh, det är bara små kidz som försöker vara stora grabbar. De vet säkerligen inte ens vad westside tecknet står för... Något som jag stör mig fruktansvärt mycket på, är all de "stadsbönder" som existerar i storstäder. Sådana människor som försöker vara någon form av Harlemgangster genom att använda gangcolours och uppvisa att de bor i ett ghetto. Det står i gäng och alla har sina färger på höften, patetiskt, vi har varken gängfärger eller getton i Sverige. Men jag tror att det tillhör utvecklingen att man skall försöka vara så mycket gansta som möjligt innan man har hittat en egen indentitet i dages Sverige. Tråkigt nog så kämpar de uppenbarligen för att vara precis som alla andra . Men det mest tragiska är att de måste visa att de är så coola genom att hela tiden upprätthålla en image, det måste vara jobbigt att hela tiden behöva hävda sig på det där sättet!? Är man cool, (som jag ) så är det inget man måste visa hela tiden genom att prata som tönten "Mark in the park" och vagga fram som om man blivit utsatt för ett brutalt övergrepp. Man bara vet det Jag hade aldrig pallat att hela tiden bevisa hur bra jag kan slåss, hur kriminell jag är (om nu det är något man vill sträva efter that is) eller vilka jag känner, det för man visa när det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Vill du fuckas Kom då Skrattade enormt åt det där Direkt översättning från svengelska Vill du knullas Kom då Direkt översättning från Fjortisdialekt Vill du köpa hamburgare Kom då eller nåt.. Redigerad 15 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Fan vilka coola snubbar! Tycker dom är patetiska, med sina gangposes och deras "grova krimminalitet"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Har inte läst igenom tråden.. men flashback? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sjukt fräna, i sann 042-unit anda! Seriöst... är det i Helsingborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vill du fuckas Kom då Skrattade enormt åt det där Direkt översättning från svengelska Vill du knullas Kom då Direkt översättning från Fjortisdialekt Vill du köpa hamburgare Kom då eller nåt.. Haha! köpa hamburgare Vice: Marc in da Park, är inte töntig, han är min idol ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vad fanken går tråden ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Har inte läst igenom tråden.. men flashback? Denna gången är det allt du som coppar mig läs igenom tråden fuckface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Förorten har skapat ett monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vad fanken går tråden ut på? Tråden går ut på att se ner på andra människor. Det får oss "vanliga" människor att må bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Välkommen till min vardag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det var sjukt läskigt när jag fick en fotbollsspark i magen av några kulturberikare, som tur var slingrade jag mig ur hela situationen. Polisanmälde men det hände inte ett skit (såklart, inte ens i närheten av några bevis, alla ser ju likadana ut), men det sattes dock upp närmare tusen övervakningskameror några veckor efter. Golfklubban gjorde mig sällskap när jag skulle hem från träningen resten av året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Välkommen till min vardag. Du till vänster på sista bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts