Deltanator Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Är dessa människorna på riktigt http://img180.imageshack.us/img180/2397/ftpmalmoin7.jpg Sen har vi lite filmer som våra gangstrar har gjort: http://www.youtube.com/watch?v=XJafrc1fN8k http://media.putfile.com/GANGSTERS53 Redigerad 14 oktober, 2006 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Dom där är bara sådanna som tror det är gangsta att ha dyra kläder som inte får bli nersmutsade, slåss, skryta om att dom är starkast, supa varenda helg, leka med vapen, men aldrig dödat någon, tjänat pengar på något kriminellt, eller smutsat ner sina kläder. Oh, just det, länka stora bilder nästa gång Edit. Mitt ord stor kvar tills efter jag sett filmerna. Edit2. Ja, att ta grupp-bilder är ju extremt gangsta, eller vad säger vi göbba'? Redigerad 14 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Han som står längst till vänster på den femte bilden är ju.. ja. Redigerad 14 oktober, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Sjukt fräna, i sann 042-unit anda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Sjukt fräna, i sann 042-unit anda! Damn right! http://images.istheshit.net/xnnbjygp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Yeah! Colla är dem! Yeah right... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Är dom på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Är dom på riktigt? Tyvär så är de. Har sett alldeles för många av de. Känner flera men försöker undvika de. Faktiskt, så är de inte lika tuffa som de ser ut på bilden. Tro mig. De leker gangsters, posar, flashar med socialbidragen osv... Sen skryter de hur starka de är och hur de slog ner en ''svenne'', det har jag fått höra på. Redigerad 14 oktober, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Är dom på riktigt? Nej, dom är pappfigurer. Jo, dom är nog på riktigt. Tror jag iallafall. (Hur skriver man det? I allafall, I alla fall, Iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Är dom på riktigt? Vad tror du? Klart som ballsan att dom är på riktigt, tror nog att en av dom tar oss alla GTAsajtare ensam också, eller va' sägs' göbba'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag vill bli som dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ännu en tråd från flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag vill bli som dom. Du gjorde min dag, and yet, så är det 23 timmar kvar på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ännu en tråd från flashback Jahaja, ja där ser man. Liberal invandringspolitik ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Oh yä m0th@fuck@$$!!"!1ett1!1 sÅ jefllalars vikka tyffa krappar ofyfan sa koola dom ä assÅ! Fula ungjävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Finns gott om såna där töntar här med... Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 http://img135.imageshack.us/img135/9489/yoyofx8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Yeah för Sverige är sånt ghetto och din mamma är ett fetto, min brorsa sitter på lillhagen för han rånade svennar hela dagen, att bo i förorten är cool, där rånar vi svennar med softairgun pistool ! Westside 4 LiFe BrOtHaS AnD BiTcHeS !! TuPac R.I.P NiGgAh ! Det är synd om dom , och det tog mig dryga 10 min att komma på den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Haha, skicka dem till Compton i Los Angeles en vecka, så får vi se hur stöddiga dem är sen. Skulle seriöst hjälpa till med att betala flygbiljetterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Yeah för Sverige är sånt ghetto och din mamma är ett fetto, min brorsa sitter på lillhagen för han rånade svennar hela dagen, att bo i förorten är cool, där rånar vi svennar med softairgun pistool ! Westside 4 LiFe BrOtHaS AnD BiTcHeS !! TuPac R.I.P NiGgAh ! Det är synd om dom , och det tog mig dryga 10 min att komma på den låten. *Klappar händerna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts