LunCh Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Solidsnake: Fan vad skumt jag har bara "marias berätelse" och "lär dig spela" där :S Redigerad 11 februari, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Solidsnake: Fan vad skumt jag har bara "marias berätelse" och "lär dig spela" där :S Hmmm . Jag har Erics Historia. Har du testat blädrat genom?. annars är det bara tabort det. och tesa igen, Hadde du Erics historia när du la in spelet?. Annars kan du testa tabort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) ja jag har blädrat igenom, ne jag hade inte den berättelsen när jag la in det... riktigt skumt detta Har du köpt din version? eller är den ja du vet? EDIT: fixade det nu, hjälpte att installera om och ta bort dom gammla save filerna.. Tack så mycket Redigerad 11 februari, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 ja jag har blädrat igenom, ne jag hade inte den berättelsen när jag la in det... riktigt skumt detta Har du köpt din version? eller är den ja du vet? EDIT: fixade det nu, hjälpte att installera om och ta bort dom gammla save filerna.. Tack så mycket Ja jag har den som du nu tror . Det var så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) @alla sims-spelare Hur pallar ni med att skaffa livets berättelser? Jag har TS2, och sen har jag köpt till Nattliv praktiskt taget bara för bilarnas skull. Vad skiljer livets berättelser från vanliga TS? Redigerad 12 februari, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) @alla sims-spelare Hur pallar ni med att skaffa livets berättelser? Jag har TS2, och sen har jag köpt till Nattliv praktiskt taget bara för bilarnas skull. Vad skiljer livets berättelser från vanliga TS? Jag köpte inte mitt. Redigerad 12 februari, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag köpte inte mitt. Inte jág heller för den delen. Då är vi två Men köper om det gäller Online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Måste man ha The Sims 2 installerat för att kunna spela Livets Historia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Måste man ha The Sims 2 installerat för att kunna spela Livets Historia? Nej. Livets Historier är en helt ny serie Redigerad 14 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Nej. Livets Historier är en helt ny serie Japp det är varken E-Pack och Prylpaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Jag har ett lustigt problem med Livets Historier. När jag har installerat det och trycker igång spelet blir skärmen svart och lägger sig i vänteläge. Jag får då starta om datorn på knappen och när jag startar datorn igen försöker spelet starta sig igen och samma sak händer om och om igen. Någon som vet felet? Redigerad 14 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag har ett lustigt problem med Livets Historier. När jag har installerat det och trycker igång spelet blir skärmen svart och lägger sig i vänteläge. Jag får då starta om datorn på knappen och när jag startar datorn igen försöker spelet starta sig igen och samma sak händer om och om igen. Någon som vet felet? Nepp, Knakse dåöigt grafik kort du har. eller kanske dålig dator. Din dator kanske ej pallar av det eller ditt grafik kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Nepp, Knakse dåöigt grafik kort du har. eller kanske dålig dator. Din dator kanske ej pallar av det eller ditt grafik kort. The Sims 2 flyter fint. Och med tanke på att Livets Historia skulle vara laptopvänligt så borde det inte vara något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Tror knappast det beror på datorn, jag har ett Geforce 3 och 512MB ram å kan spela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Någon som vet om dom skulle slänga ut nya historier man kan ladda ner eller? För dem där var ju rätt korta, ja inte så korta. Men ett helt spel för två historier är lite trist. För i annat är det ju precis som The Sims 2 bara med mindre/mer funktioner och saker. Har alltså både klarat Marias och Eriks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Blev assugen på att skaffa det här spelet igen, efter att ha spelat det någon dag på mobilen Men jag vet inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Blev assugen på att skaffa det här spelet igen, efter att ha spelat det någon dag på mobilen Men jag vet inte heller Varför spela på moblien? Skaffa det så var det för mig. När jag slutade spelade TS.. Då la jag in det igen. så nu spelar jag det då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Lägger upp en bild från The Sims 2 Året Runt som jag tog -------> Det regnar o jag har precis varit ute o fixat trädgården. Lite saker jag har set vad man kan göra och vad det finns för föremål som är nytt. Föremål: Bygga växthus Vatten Spriter. Aparat som man kan till laga saker. Choklad Bryggare som gör så att du kan göra varm choklad. Äppelträd. CetronTräd. Apelsinträd. Brön. Mkt mera Vad man kan göra: Sköta om sina växter. Spraya skydd medel från kryp. Gå med i Trägårds Klubb. Fiska. Plantera saker typ som Gurka,Jordgubbe,Paprika,Tomat mkt mera. Gössla. Mkt mera. Jobb: Gamer Äventyrare Utbildning(Kom ej ihåg vad det jobbet hätte) Mkt mera. Funktioner: Års tider Välja hur alla 4års tider ska vara Regn. Åska. Blixt. Snö. TV Kanaler: Väder nyheter. Radio Kanaler: New Age(Alla låtar från The Sims 1 i byggläge finns nu i The Sims 2 året runt som musik kanal) Tror det är något mera. Kvarter: Blomdalen Kom ej ihåg vad den hete. Men nånting med Blom !OBS! Förvänta dig ej att Blixten slår ner i träd det kan börja brinna men om du har tur så släks det när det regnar!. Rekomenderar detta spel. PS. Ni som har detta spel Editera denna lista om jag har glömt nåt. Och vad tycker ni om detta spel? Redigerad 1 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Jag köpte inte mitt. Inte jág heller för den delen. Då är vi två Men köper om det gäller Online spel Det där var väl rätt onödigt att säga, ingen bryr sig att ni har laddat ner det. Tyfft va? Förövrigt så tycker jag The Sims har blivit sämre och sämre sen The Sims (första). Redigerad 1 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Varför spela på moblien? För att det kan vara lämpligare att ha med en mobil och spela The Sims på t.e.x raster i skolan, än att plocka med en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts