Jump to content

The Sims 1 & 2

Solidsnake
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 239
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja jag har blädrat igenom, ne jag hade inte den berättelsen när jag la in det... riktigt skumt detta :wacko:

Har du köpt din version? eller är den ja du vet? :rolleyes:

EDIT: fixade det nu, hjälpte att installera om och ta bort dom gammla save filerna.. Tack så mycket :)

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett lustigt problem med Livets Historier. När jag har installerat det och trycker igång spelet blir skärmen svart och lägger sig i vänteläge. Jag får då starta om datorn på knappen och när jag startar datorn igen försöker spelet starta sig igen och samma sak händer om och om igen.

Någon som vet felet?

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett lustigt problem med Livets Historier. När jag har installerat det och trycker igång spelet blir skärmen svart och lägger sig i vänteläge. Jag får då starta om datorn på knappen och när jag startar datorn igen försöker spelet starta sig igen och samma sak händer om och om igen.

Någon som vet felet?

Nepp, Knakse dåöigt grafik kort du har. eller kanske dålig dator. Din dator kanske ej pallar av det eller ditt grafik kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om dom skulle slänga ut nya historier man kan ladda ner eller? För dem där var ju rätt korta, ja inte så korta. Men ett helt spel för två historier är lite trist.

För i annat är det ju precis som The Sims 2 bara med mindre/mer funktioner och saker. Har alltså både klarat Marias och Eriks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Skrivet (redigerad)

Lägger upp en bild från The Sims 2 Året Runt som jag tog ------->post-8881-1172712096_thumb.jpg

Det regnar o jag har precis varit ute o fixat trädgården. Lite saker jag har set vad man kan göra och vad det finns för föremål som är nytt.

Föremål:

Bygga växthus

Vatten Spriter.

Aparat som man kan till laga saker.

Choklad Bryggare som gör så att du kan göra varm choklad.

Äppelträd.

CetronTräd.

Apelsinträd.

Brön.

Mkt mera

Vad man kan göra:

Sköta om sina växter.

Spraya skydd medel från kryp.

Gå med i Trägårds Klubb.

Fiska.

Plantera saker typ som Gurka,Jordgubbe,Paprika,Tomat mkt mera.

Gössla.

Mkt mera.

Jobb:

Gamer

Äventyrare

Utbildning(Kom ej ihåg vad det jobbet hätte)

Mkt mera.

Funktioner:

Års tider

Välja hur alla 4års tider ska vara

Regn.

Åska.

Blixt.

Snö.

TV Kanaler:

Väder nyheter.

Radio Kanaler:

New Age(Alla låtar från The Sims 1 i byggläge finns nu i The Sims 2 året runt som musik kanal)

Tror det är något mera.

Kvarter:

Blomdalen Kom ej ihåg vad den hete. Men nånting med Blom

!OBS!

Förvänta dig ej att Blixten slår ner i träd det kan börja brinna men om du har tur så släks det när det regnar!.

Rekomenderar detta spel.

PS. Ni som har detta spel Editera denna lista om jag har glömt nåt. Och vad tycker ni om detta spel?

Redigerad av Solidsnake
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte inte mitt. <_<

Inte jág heller för den delen. Då är vi två :mellow: Men köper om det gäller Online spel

Det där var väl rätt onödigt att säga, ingen bryr sig att ni har laddat ner det. Tyfft va?

Förövrigt så tycker jag The Sims har blivit sämre och sämre sen The Sims (första).

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor