I lol Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 mig mjölkar man iaf inte pengar ur. Min hemliga Hampa buske nere i Amerika är nog så vänlig så Ända som kan fixa så ja inte får bästa delarna av hampan är Stjärnstyrke polisen men somliga av dem så kommer jag nog undan ifrån Nu har det också vuxit The Sims Livets Historier där, men undrar om jag ska orka gå och plocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 När kunnde man mjölka pengar det undrar jag Du har väl säkert "Super Powers" för det Var du serios eller skojjade du bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Var du serios eller skojjade du bara? Seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Seriös S...sh... shit, det kan inte vara sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 På en öde ö lät spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 S...sh... shit, det kan inte vara sant. Jo det är det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Seriös Stackare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Stackare. Du ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Du ja Haha, de sämsta man kan säja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Haha, de sämsta man kan säja Japp orkade ej säga nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Du ja Where did you get your balls from ? Sluta spamma den första sims tråden som klarat sig till femte sidan nu, please. Är det där Sims 2: Livets historier, värt att skaffa? tror ni. Tack för att du håller igång nyheterna här darkwolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Where did you get your balls from ? Sluta spamma den första sims tråden som klarat sig till femte sidan nu, please. Är det där Sims 2: Livets historier, värt att skaffa? tror ni. Tack för att du håller igång nyheterna här darkwolf. Nja det låter som det är samma spel fast mer "laptop" vänligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Where did you get your balls from ? Sluta spamma den första sims tråden som klarat sig till femte sidan nu, please. Är det där Sims 2: Livets historier, värt att skaffa? tror ni. Tack för att du håller igång nyheterna här darkwolf. Det var så lite så, Kommer med mera INFO sen, Om jag hittar några. Jag vet ej om dom här The Sims Hitorier, kommer funka på vanliga PC, tror det kanske kommer funka bara på laptops. Men själv ser jag ifram imot The Sims 2 Åretrunt som kommer om en månad. Äntligen att det blir lite årstider,regn,åska etc. Men ser även fram imot The Sims Livets Historier EDIT: Kommer med screens sen EDIT: Får länka till dom da. Här är alla screens Film om TS2 Året Runt Redigerad 4 februari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag vet ej om dom här The Sims Hitorier, kommer funka på vanliga PC, tror det kanske kommer funka bara på laptops. Fy sjutton vad patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Fy sjutton vad patetiskt. Om du har inget annat att säga i denna Topic kan du sticka här ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Om du har inget annat att säga i denna Topic kan du sticka här ifrån. So du menar alltso att jag inte for dela med mig av mina osikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Vi gör så här för att skipa allt onödigt spam, Vi bryr oss ej om allt spam här. Så slipper vi att tråden kommer låsas. Så kan vi andra fortsätta diskutera om trådens ämne ok? Redigerad 4 februari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vi gör så här för att skipa allt onödigt spam, Vi bryr oss ej om allt spam här. Så slipper vi att tråden kommer låsas. Så kan vi andra fortsätta diskutera om trådens ämne ok? Jag spammade inte, jag skrev vad jag tyckte om The Sims och do holl jag mig till trodens emne. Om inte du kan ta att jag tycker att The Sims har gott for longt so er det nog du som ska ta ditt pick och pack och dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Så Sims 3 blir 2009-> Kommer väl inget The Sims 3? Har för mig att Will Wright lade ner det när han började med Spore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag vet ej om dom här The Sims Hitorier, kommer funka på vanliga PC, tror det kanske kommer funka bara på laptops. Funkar det på en laptop så funkar det garanterat på en PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts