Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hittat i buskarna? Isånafall hade jag samma problem, du ska absolut inte cracka skiten. Mounta med daemoon tools hela tiden då funkar det Jag har inte hittat det i buskarna men när ja tänker efter så har problem börjat sen ja crackade det! TACK ÄLSKLING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag har inte hittat det i buskarna men när ja tänker efter så har problem börjat sen ja crackade det! TACK ÄLSKLING! Puss påre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Hur fan kan du skaffa The SIms2 Djurliv har ju fan ej kommit ut en kommer ju fan ut imorn den 19/10 plus det är bara den 18/10 OPS SRY FÖR FAN BLEV LITE FÖRVÅNAD HUR DU KUNDE FÅ TAG I THE SIMS 2 DJURLIV DEN 18/10 SOM ÄR IDAG PLUS ATT DEN KOMMER UT IMORN DEN 19/10 HEHE HAR DU LADDAT NER DET ELLER VAD SRY FÖR WAREZ Nope, inte wärz. Ja kan ju bo i USA och där var releasen 17/10 Tänd på den TönT ! ( inget illa menat =) ) Redigerad 18 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) . Redigerad 19 oktober, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) har fixat den från en Buske o den var Blåbärs buske fixade det igår från min bäsa blåbärs buske Redigerad 18 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) . Redigerad 19 oktober, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Är ni säkra på att ni inte tagit lite giftiga bär? Ni skriver ju som ni var höga eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Är ni säkra på att ni inte tagit lite giftiga bär? Ni skriver ju som ni var höga eller nåt. Ja, det måste verkligen varit mask i hallonen. Är benägen att hålla med på det där sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ettan + expansioner är bäst! Tvåan är för avancerad grafik mm. för ett sims spel! The urbz e ganska kul men lite överdrivet kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 har fixat den från en Buske o den var Blåbärs buske fixade det igår från min bäsa blåbärs buske hAhAHAHHAhAhAH! jåå fAAAAn vi pl0ckar lit3 b'a'r fan från blåbersbuskarna fAn gefwfcs!"!"!!!"!!"!"#2111!"#!!#"!#!"!! Mitt blåbär går inte att äta utan crack :/ *letar efter ett crackat blåbär i blåbärsbusken* joH000! ja spellar uttan krak ore funkar pr1ma!11!!11!111ett!!ett1 Är ni säkra på att ni inte tagit lite giftiga bär? Ni skriver ju som ni var höga eller nåt. Totally Agree. Ja, det måste verkligen varit mask i hallonen. Är benägen att hålla med på det där sista. Det var väl blåbär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ettan + expansioner är bäst! Tvåan är för avancerad grafik mm. för ett sims spel! The urbz e ganska kul men lite överdrivet kanske! Håller med... men jag tycker inte att The Urbz är så särskilt överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det var väl blåbär? Ähum... självklart menade jag mask i blåbären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 The little Simoholic inside me has arisen again. Installerat 1.an + alla expansioner, ska kolla klart på jackass, then i will play til i am purple, GOD I LOVE BEING PURPLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ähum... självklart menade jag mask i blåbären. Mask... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Håller med... men jag tycker inte att The Urbz är så särskilt överdrivet. Det är överdrivet med alla makthandlingar mm.!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag tog iaf alla mina 800 mg från en Kokabuske nere i Amerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Mitt blåbär går inte att äta utan crack :/ *letar efter ett crackat blåbär i blåbärsbusken* Adda mig på Xfire på Ozzy599 eller på msn Wolf_502@hotmail.com så fixar jag cracken åt dig Jag tog iaf alla mina 800 mg från en Kokabuske nere i Amerika Blev du ej hög när du gick in i busken det måste du ha blivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Adda mig på Xfire på Ozzy599 eller på msn Wolf_502@hotmail.com så fixar jag cracken åt dig Blev du ej hög när du gick in i busken det måste du ha blivit Danke... lade till båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Syrran fyller år imorgon, men firades idag av våran far, och som den simfanatiker hon är så får hon såklart TS2: Djurliv. Så nu sitter jag här och ska installera, Hoppas att det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 The Sims var kul när man var 7, nu är det bara drygt. Spelade iofs för några veckor sedan men slutade efter 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts