SilentViper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Måste du ha en millimeterprecision då? isf leta rätt på bilder från gamla sims och försök bygga det på ett ungefär då? Om jag bygger hus på The Sims så är det viktigt för mig att det blir rätt om jag ska göra ett likadant hus. Tex om jag hittar ett hus och det vill jag göra så vill jag att det ska vara exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Om jag bygger hus på The Sims så är det viktigt för mig att det blir rätt om jag ska göra ett likadant hus. Tex om jag hittar ett hus och det vill jag göra så vill jag att det ska vara exakt. Då har du problem, det finns nog ingen guide för att bygga det huset. Annars får du fråga han som byggt huset (tror det var Henkibojj) om du kan få det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Nighthawk som byggde det. Och det är precis som det i The Sims (1). Jag kan nog fixa det åt dig, när både jag och han kommer hem. Jag kommer hem innan slutet av nästa vecka, men när han kommer hem vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Nighthawk som byggde det. Och det är precis som det i The Sims (1). Jag kan nog fixa det åt dig, när både jag och han kommer hem. Jag kommer hem innan slutet av nästa vecka, men när han kommer hem vet jag inte. ok thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Husen och allt skit lämnar om du inte tar bort sparfilerna. Dem hittar du på "Mina dokument\EA Games\The Sims 2" e där inne men var e sparfilerna?? och sen om ja t.ex tar sparfilen och kopierar över någon annanstans, kan ja ta tillbaka det sen om ja installerar de igen? Ps. varför vill du ens ha de huset? det är inte så snyggt precis.. inte från den vinkeln iaf.. (till "agent47") Redigerad 9 juli, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 för att aktivera boolprop testingcheatsenabled måste man vara på det där stället där man skapar familjer, och sen trycker man Shift + N kan någon skriva en mer detaljerad guide hur man gör detta..? suttit i ca 20min nu utan att ja får det att funka! skriv var ja ska gå in och i vilken ordning det ska vara.. TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 kan någon skriva en mer detaljerad guide hur man gör detta..? suttit i ca 20min nu utan att ja får det att funka! skriv var ja ska gå in och i vilken ordning det ska vara.. TACK! Gå in där du skapar familjer, tryck på Shift + ctrl + c. eller va fan det var när man skulle ha upp konsolen skriv: Boolprop testingcheatsenbled true Sen trycker du Shift + N så kommer det upp en ruta uppe i högra hörnet. Om inte så fungerade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ps. varför vill du ens ha de huset? det är inte så snyggt precis.. inte från den vinkeln iaf.. (till "agent47") Men jag kanske vill ha det stör det dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Det är ju nostalgi ffs. Det huset man tänkte "WOW" när man såg. Kostade väll typ 132.000 simdaler och man börjar med 20.000 och så ska man bygga/köpa hus också. Det är alltså huset högst upp på berget på andra sidan ån i det vanliga kvarteret i The Sims 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Kräk på EA, IKEA-espansion plus "Livet i lägenhet" eller något annat våldtäktsmässigt. Har precis tankat hem IKEA och det är fan inte mycket nytt... Lägenhetstjaffset är bara en upprepning... blääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Kräk på EA, IKEA-espansion plus "Livet i lägenhet" eller något annat våldtäktsmässigt. Har precis tankat hem IKEA och det är fan inte mycket nytt... Lägenhetstjaffset är bara en upprepning... blääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men Enough is enough! Får dom aldrig nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Gick dom inte ut med att de skulle inte släppa fler saker till The Sims 2? Längtar efter The Sims 3 där kan man iallafall besöka sina grannar etc. Gå vart man vill typ utan laddningstider ska bli intressant hur The Sims 3 blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Det skulle vara en cool funktion att kunna ändra så man spelar FPS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Det skulle vara en cool funktion att kunna ändra så man spelar FPS... Haha satt och tänkte på det hur det skulle se ut xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Haha satt och tänkte på det hur det skulle se ut xD Vem är Haha? Det är inte så att jag väntar på spelet (The Sims 3), men det ska bli kul att testa det när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Vem är Haha? "Ja vist!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) "Ja vist!" ? Det stavas "Ja visst", och det har jag vetat länge. Som jag skrev när det var 'aktuellt' så visste jag även när jag skrev "vist" att det stavades "visst". Det var ju någonting konstigt med det hela. Redigerad 30 juni, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) "Ja vist!" LOL! Ultimate backfire. On-T: The Sims 3 ser faktiskt lite småkul ut. Redigerad 30 juni, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 LOL! Ultimate backfire. On-T: The Sims 3 ser faktiskt lite småkul ut. Mjo det ser lite småkul ut. Bra iallafall att man kan nu vrida sina möbler hur man vill nu och att man kan skapa unika simmar som är inte varandra lik längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Mjo det ser lite småkul ut. Bra iallafall att man kan nu vrida sina möbler hur man vill nu och att man kan skapa unika simmar som är inte varandra lik längre. Tyvärr, bara 45 grader utöver de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts