Maimstream Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 -Ladewada, dawra? -Nanawra, bimbeligrum! -Baba! -Baba! Öppningsreplikerna måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Bump. The Sims blir film! http://www.gamespot.com/news/6171544.html http://www.imdb.com/title/tt1042380/ WTF? Det är inte utan att man undrar vad den filmen ska handla om.. UFO-kidnappningar, folk som pratar med sin spegelbild och personer som dör när de byter en glödlampa? Jag sätter en tånagel på att Uwe Boll kommer stå för regin. Herre min skapare. Ja, grattis alla P12 som fortfarande tycker sims är kul när filmen väl kommer ut. Uwe Boll, mmm.. *slänger på Alone in the Dark* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Herre min skapare. Ja, grattis alla P12 som fortfarande tycker sims är kul när filmen väl kommer ut. Uwe Boll, mmm.. *slänger på Alone in the Dark* Inte bara barn som spelar The Sims 2 om du menar det. Finns även vuxna ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Skulle infomera er om ett nytt The Sims 2 Jorden Runt. Produktinformation The Sims 2 Jorden runt - låt dina simmar komma bort från vardagen och ta dem med på spännande resor till tre exotiska resmål! Ta det lugnt på en frodig tropisk ö, campa på en välkänd bergstopp eller utforska kulturen i fjärran östern. Dina simmar kommer att uppskatta alla nya aktiviteter som gör att de känner sig utvilade och föryngrade. Förvandla dem från klumpiga turister till smarta världsresenärer, då de lär sig nya traditioner så som lokala hälsningar, danser och mycket mer som de kan ta hem och lära sina vänner. Packa resväskan för en drömresa! Spelfakta Res till tre drömdestinationer Varje resmål erbjuder ett unikt landskap och lokala invånare, såsom elddansare och ninja som dina simmar kan träffa och lära sig kunskaper från. Prova den lokala maten och beundra kulturella landmärken medan dina simmar utforskar sina resmål. Låt dina simmar åka på utflykter Turer med glasbottensbåtar, äventyrliga bilresor och andra utflykter är nya roliga aktiviteter för dina simmar. Men se upp för otrevliga överraskningar! Köp eller hitta unika föremål Handla unika souvenirer som endast finns på resmålen, inklusive ovanliga smycken som simmarna kan bära eller ta med hem som presenter. Snubbla över gömda platser, samla snäckskal på stranden eller gräv upp en skatt. Bo på nya logier Vraka på med den lyxigaste sviten till dina simmar eller spara simdaler och välj ett mysigare och enklare boende. Dina simmar kommer att njuta av rumsservice, bli ompysslade på spa och mycket mer. Dock så vet jag ej när det kommer ut. Just det ja. Nån som vet hur jag får tag i herrgården till The Sims 2 som finns i The Sims 1?. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=22107 Det är den som jag vill ha till The Sims 2 Redigerad 29 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Markuz__ Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 okej...låter ju trevligt! själv har man bara the sims 2 men men.. dom e iallafall tråkiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Lägger upp en kyrka som jag gjorde. Den kanske ser ej så bra ut. Men jag gjorde mitt bästa iaf. Kyrka Säg vad ni tycker om den. Kanske gör några ändringar. Glömde säga att du behöver dessa The Sims 2. The Sims 2 vanliga. The Sims 2 nattliv The Sims 2 Djurliv The Sims 2 Året Runt Redigerad 30 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Måste man ha The sims på PC för att kunna modda. Kan man ha det på Mac också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Måste man ha The sims på PC för att kunna modda. Kan man ha det på Mac också? Iof samma sak det är installerat på en pc och det är installerat på en mac. http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=75968 Hoppas du har The Sims 2, då är det här en bra tråd att läsa. Moddar hittar du här, du behöver bara registrera dig http://www.modthesims2.com Dit skall du iaf stoppa det dur har nerladdat. Macintosh HD > Users > Your User Name > Documents > EA Games > The Sims 2 > Downloads Det kan ta en stund innan du har på klart hur man lägger in moddar, och du ska läsa noggrant igenom texterna där du laddar ner något, eftersom det kan ha vissa krav. Redigerad 4 juli, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Bump. The Sims blir film! Fyfan, den måste jag då se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Hej.. min flickvän undrar hur man blir vampyr på the sims 2? ja har djurliv och nattliv om de spelar roll? tack för svaren.. kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Hej.. min flickvän undrar hur man blir vampyr på the sims 2? ja har djurliv och nattliv om de spelar roll? tack för svaren.. kanske Skriv in boolProp testingCheatsEnabled true i fuskrutan. Håll inne shift och tryck på din sim. Där står en massa alternativ, men högst upp står det "Mer..". Tryck där. Nu kommer det upp mer alternativ, men du ska fortfarande trycka på "Mer..". Här finns ännu några alternativ. Leta upp alternativet "Make Vampire". Vips! Din sim blir en blodsugande vampyr på bara några sekunder. Glöm bara inte att hålla dig borta från dagsljuset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Ingen som kan hjälpa mig försöker få tag i detta hus http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=22107 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Skriv in boolProp testingCheatsEnabled true i fuskrutan. Håll inne shift och tryck på din sim. Där står en massa alternativ, men högst upp står det "Mer..". Tryck där. Nu kommer det upp mer alternativ, men du ska fortfarande trycka på "Mer..". Här finns ännu några alternativ. Leta upp alternativet "Make Vampire". Vips! Din sim blir en blodsugande vampyr på bara några sekunder. Glöm bara inte att hålla dig borta från dagsljuset! för att aktivera boolprop testingcheatsenabled måste man vara på det där stället där man skapar familjer, och sen trycker man Shift + N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ingen som kan hjälpa mig försöker få tag i detta hus http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=22107 Tror inte det finns att ladda ner, du får allt bygga det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Var det inte typ Henkibojj som byggt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 tja igen.. tack för hjälpen på den andra frågan ja har längre upp på sidan men undrar ja en annan sak! finns det inte nått sätt att spara sina hus/"karriärer" och sådant Utanför sims? så man t.ex kan ta bort spelet och installera om de igen och sen sätta tillbaka dom gammla husen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 tja igen.. tack för hjälpen på den andra frågan ja har längre upp på sidan men undrar ja en annan sak! finns det inte nått sätt att spara sina hus/"karriärer" och sådant Utanför sims? så man t.ex kan ta bort spelet och installera om de igen och sen sätta tillbaka dom gammla husen..? Husen och allt skit lämnar om du inte tar bort sparfilerna. Dem hittar du på "Mina dokument\EA Games\The Sims 2" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Tror inte det finns att ladda ner, du får allt bygga det själv! lite svårt att bygga det när man ej har The Sims 1 kvar. Och sen vet jag hur exakt stort det ska vara. Finns det nån guide till hur man bygger det huset. Redigerad 8 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 lite svårt att bygga det när man ej har The Sims 1 kvar. Och sen vet jag hur exakt stort det ska vara. Finns det nån guide till hur man bygger det huset. Måste du ha en millimeterprecision då? isf leta rätt på bilder från gamla sims och försök bygga det på ett ungefär då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts