Umberto Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Är det där tillägg som man kan köpa i butiken, på internet etc. eller är det freeware? Freeware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Yepp freeware. du får typ nya saker och kläder etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Det finns sjukt mycket fanskapade kläder, tapeter, hus, saker etc. till både The Sims och The Sims 2, mycket som är minst lika bra som Maxis saker, ibland bättre faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Gå in här http://www.modthesims2.com/ > bli medlem > ladda ner vad fan ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Finns det nån Lejonberger(stavning) till The Sims 2 pets att ladda ner? har nämligen en sån. Redigerad 9 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Finns det nån Lejonberger(stavning) till The Sims 2 pets att ladda ner? har nämligen en sån. http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=198688 bara att justera den som du vill ha den sen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Tänkte visa ett hus jag kopierade ifrån ettan, exakt likadant från kvadratmeter till kvadratmeter. Vissa som kört The Sims 1 skulle känna igen byggnaden. Enjoy: ett gammalt inlägg men wtf? min fråga är: hur ser du grannarnas hus i bakgrunden? vill gärna ha likadant på mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 ett gammalt inlägg men wtf? min fråga är: hur ser du grannarnas hus i bakgrunden? vill gärna ha likadant på mitt spel Tror du måste ha expansionen Nattliv installerad om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=198688 bara att justera den som du vill ha den sen då. Thx ska justera den lite gran på huvudet så blir det fint fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Är det någon här som kan några bra modding sidor för sims 2? Alla jag har hittat är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Är det någon här som kan några bra modding sidor för sims 2? Alla jag har hittat är skit. Gå in här http://www.modthesims2.com/ > bli medlem > ladda ner vad fan ni vill .......... enligt mig den bästa sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Tipsar om ett nytt The Sims 2 prylpaket The Sims 2 H&M Fashion Info om det TS2 H&M TS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 är det någon som vet hur man kan vinkla möblerna i den här vinkeln: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 är det någon som vet hur man kan vinkla möblerna i den här vinkeln: boolprop allow95degreeangleofrotation on/true (eller vad det var) sen så använder du ; och : när du håller i saken du ska svänga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 okej tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) okej tackar NP Kan lägga upp några hääärliga fusk här. boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true = vridningen -----------------------------------------------false = av boolProp snapObjectsToGrid false = Saker behöver inte ställas i rutorna ---------------------------------true = av boolProp testingCheatsEnabled true = Allows shift clicking almost anything for extra actions, You can adjust moods, relationships, wants, etc För att aktivera måste du gå in där man gör familjer/simmar/hundar etc. och trycka shift + N så borde det dyka upp en ruta. boolprop dormspecifictoolsdisabled false = gör alla byggnadsverktyg tillgängliga ----------------------------------------true = av sethighestallowedlevel 255 = du kan göra 255 våningar, men.. Gör inte för många, det leder till att spelet crashar. Det här var förstås de speciella fusken. =) Redigerad 29 april, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Man behöver inga fusk för att vrida så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Man behöver inga fusk för att vrida så. Eeh.. Jo? Säg hur man gör när man inte har skrivit in fusket då.. Det fungerar iaf inte med ; och : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Använd musen att vrida med, så går det. Jag har aldrig skrivit in något sånt "fusk" och jag kan vrida diagonalt fritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Bump. The Sims blir film! http://www.gamespot.com/news/6171544.html http://www.imdb.com/title/tt1042380/ WTF? Det är inte utan att man undrar vad den filmen ska handla om.. UFO-kidnappningar, folk som pratar med sin spegelbild och personer som dör när de byter en glödlampa? Jag sätter en tånagel på att Uwe Boll kommer stå för regin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts