Solidsnake Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tänkte starta en Officiell tråd för The Sims seriena har haft alla The Sims 1 nu väntar jag bara på The Sims Djur Liv har nämligen The Sims 2 Studenliv ArbetsLiv NattLiv plus alla Prylpaket Kul för Familjen Jul paket Glitter & Glamour behövs bara The Sims Djur Liv så har jag hela samlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 ...behövs bara The Sims Djur Liv... Fel. Det behövs punkter och kommatecken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Har du alla "Sims" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Snacka om att EA lyckas med att lura barn (jag drar gränsen barn, för när jag var barn visste inte jag heller vart man satt punkter och sådant avancerat), visst, ettan var jävligt bra och livin' it up var väl en värdig expansion, men redan den som kom efter var på tok för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Snacka om att EA lyckas med att lura barn (jag drar gränsen barn, för när jag var barn visste inte jag heller vart man satt punkter och sådant avancerat), visst, ettan var jävligt bra och livin' it up var väl en värdig expansion, men redan den som kom efter var på tok för mycket. Håller med! Sims 1 + livin it up Sims 2 + ~~ inget mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Har du alla "Sims" Mm jag har alla The sims2. Hadde alla The Sims 1 förut men jag trötande på The Sims 1 tycker mera att The Sims 2 är lite mer roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Den här topicen kommer inte hålla, tro mig jag försökte förr. Jo, The Sims spelen är bra men man blir trött på dom efter några gånger. Man spelar det max en vecka. Sen väntar man några månader sen spelar man det. Men ibland kan dom där månaderna bli år... Edit: Vafan Darkwolf jag trodde att The Sims två skulle vara mycket annorlunda och mycket roligare men det är ju näst intill precis likadant, på pricken förutom att det är 3d, det finns nya saker och personerna växer. Och Expansionpacksen är ju bara nya saker. Dem skulle kunna gjort Studentliv och nattliv-expansions till The Sims 1 också. Redigerad 14 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag har haft The Sims på den gamla datorn... min bror "fiskade" 2:an...men det sög... och föressten så är The Sims Bustin' Out till PS2 bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 The Orbz eller vad det heter skulle jag vilja testa. Ser mycket roligare ut. Har typ handling. Var länge sedan jag hörde någonting om det Är ju rätt gammalt Urbz, Orbz?... Någonting sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 The Orbz eller vad det heter skulle jag vilja testa. Ser mycket roligare ut. Har typ handling. Var länge sedan jag hörde någonting om det Är ju rätt gammalt Urbz, Orbz?... Någonting sådant. Det är värst av alla. Skittråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Aw.. Sims.. Minnen.. Ibland vill jag nästan installera första.. bara första och sätta mig och spela, känna nostalgin fara igenom kroppen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Aw.. Sims.. Minnen.. Ibland vill jag nästan installera första.. bara första och sätta mig och spela, känna nostalgin fara igenom kroppen typ. Mjo, det är kul ett tag. Ända tills alla börjar pissa på golvet för att du uppmärker att du inte köpt någon toalett, och istället köpt ett arkadspel så att du inte har råd med en ändå. ...egna erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jodå, sims. Det var några år sedan man var en the sims nörd ^^, jag och min syrra hade alla simsspel utom livin it up, men det lånade jag av en kompis, så sammanlagt hade vi alla installerade Minns att vi planerade våra veckopengar så att vi skulle få råd med det nya the sims när det kom ut Haha, tider det Men sen kom the sims 2 ut, och spelet förstördes i mina ögon, när the sims 2 kom ut slutade jag spela, men min syrra fortsatte, hon spelar det ibland än idag ser jag. Men jag slutade som sagt för ett par år sedan. Men jag kommer fortfarande ihåg när holiday var nytt, och jag och min polare liorade det hos honom, det var tider det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Fick The Sims Deluxe edition (The sims + Livin it up) till julklapp några år tillbaka. Och sen hotdate, unleashed, Party(nåt), vacation. Sen fick jag The sims 2, och då rövade jag Expansionerna till det Studentliv, nattliv, arbetsliv Och julpaket. Nu väntar man på Djurliv. Ai dånt laijk theese svidish nejms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Kommer med Info om Djur Liv imorn runt 4. lägger ev. in bilder ochså ska sova nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Fick The Sims Deluxe edition (The sims + Livin it up) till julklapp några år tillbaka. Och sen hotdate, unleashed, Party(nåt), vacation. Sen fick jag The sims 2, och då rövade jag Expansionerna till det Studentliv, nattliv, arbetsliv Och julpaket. Nu väntar man på Djurliv. Ai dånt laijk theese svidish nejms. Detsamma här. Föredrar att säga Nightlife före Nattliv. Redigerad 15 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Detsamma här. Föredrar att säga Nightlive före Nattliv. inte life då da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Detsamma här. Föredrar att säga Nightlive före Nattliv. Att lajva på natten kan väl inte vara roligt? Man kanske stoppar foten i en myrstack eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Att lajva på natten kan väl inte vara roligt? Man kanske stoppar foten i en myrstack eller så Skrev nog lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag köpte alla expansionpack till ettan när de kom ut och jag har alla expansionpacks till tvåan utom Djurliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts