Stoffe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det var det jag syftade på men jag kanske är lite dålig på att förklara vad jag menar. Men nu har du lyckats bringa klarhet i det hela, tack tack Började skriva mitt inlägg innan du skrivit ditt. nåja. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tror att detta blir ett ganska lyckat korståg. Forza Venice!!! Fear the Venice army! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Är du riktigt säker på att "The holy roman empire" är rommare, eftersom man börjar spela omkring år 1000 så var väll rommarriket redan "utplånat". Jag tror att the holy roman empire mer syftar på dagens tyskland eller det "romanska" riket. Och om det nu är rommare varför har de inte Rom som huvudstad och inte Frankfurt eller vad det nu är. Eller är jag ute och cycklar helt?? HRE = Tysk- romerska riket Byzantine empire = Östromerska riket Edit...typ... Jag fick 28 000 Florines av att sacka Jerusalem Sen +3000 av The Papal States Redigerad 15 januari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 HRE = Tysk- romerska riket Byzantine empire = Östromerska riket Edit...typ... Jag fick 28 000 Florines av att sacka Jerusalem Sen +3000 av The Papal States På tal om att "sacka". Vilket av de tre alternativen Occupy, Sack och Exterminate brukar ni andvända. Själv andvänder jag enbart Sack och Exterminate. Finns det några nackdelar med detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 På tal om att "sacka". Vilket av de tre alternativen Occupy, Sack och Exterminate brukar ni andvända. Själv andvänder jag enbart Sack och Exterminate. Finns det några nackdelar med detta?? Ja, du dödar många i population. Jag använder alltid Sack, man får mycket pengar och det är inte många som dör. Byggnaderna reparerar man på 1 turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Ja, du dödar många i population. Jag använder alltid Sack, man får mycket pengar och det är inte många som dör. Byggnaderna reparerar man på 1 turn. Mm men brukar bara andvända det på städer i mellanöstern och liknande för att de inte ska göra revolt och de har fungerat bra hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 På tal om att "sacka". Vilket av de tre alternativen Occupy, Sack och Exterminate brukar ni andvända. Själv andvänder jag enbart Sack och Exterminate. Finns det några nackdelar med detta?? Sack och Occupy... Påven blir arg om man Exterminate:ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mm men brukar bara andvända det på städer i mellanöstern och liknande för att de inte ska göra revolt och de har fungerat bra hittils. Det är sant. Men de städerna är så rika. Så man får nästan alltid 20k+ av att sacka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Det är sant. Men de städerna är så rika. Så man får nästan alltid 20k+ av att sacka ^^ Inte av rebel-städer Wipe:ade Egypten...så nu finns det bara Rebeller i Jerusalem.... = Lite pengar när man sackar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Spelade detta för första gången idag. Jag valde det brittiska imperiet och min kompis aztekerna. "Hah, det här vinner jag lätt." OJ så fel jag hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Spelade detta för första gången idag. Jag valde det brittiska imperiet och min kompis aztekerna. "Hah, det här vinner jag lätt." OJ så fel jag hade. Spela lite Campain först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ska lira lite nu, ska ta några sköna screens å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 På tal om att "sacka". Vilket av de tre alternativen Occupy, Sack och Exterminate brukar ni andvända. Själv andvänder jag enbart Sack och Exterminate. Finns det några nackdelar med detta?? Jag använder 90% Occupy men Sack ibland på större, mindre strategiskt viktiga städer och exterminate på rebelliska dylika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Ska lira lite nu, ska ta några sköna screens å Nå? Where are they? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nå? Where are they? Öh, uhm, nånstans, i cyberspace, nämen glömde att knäppa några, får bli nästa gång jag lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nu har man sålt skiten. Fick 300 för det så minus frakt så tjänade jag 260 spänn, klart bra affär på spel som man fick gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nu har man sålt skiten. Fick 300 för det så minus frakt så tjänade jag 260 spänn, klart bra affär på spel som man fick gratis. Congratz Men du skulle ju sparat det... det är skoj ju (Repeterar det jag redan sagt till dig igår på Matte:n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts