Sniper Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Hur låser man upp factions? Jag vann en gång med frankrike(på short)men inget låstes upp. Vad ska jag göra? Jag vill ju spela som skottland, ju. :'( Ersätt filen "descr_strat.txt" med min fil (uploadad) Den finns i \SEGA\Medieval II Total War\data\world\maps\campaign\imperial_campaign descr_strat.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Någon som har lyckats få igång spelet över lan? Jag och min kusins fassa skulle testa för några minuter sen. Han hittar/ser inte mig. När han skapar så hittar jag han men när man ska gå in i spelet står det bara: No respond from Host. Någon som har samma problem, eller vet en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Någon som har lyckats få igång spelet över lan? Jag och min kusins fassa skulle testa för några minuter sen. Han hittar/ser inte mig. När han skapar så hittar jag han men när man ska gå in i spelet står det bara: No respond from Host. Någon som har samma problem, eller vet en lösning? Någon av er kanske har fastnat bakom någon firewall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Någon som har lyckats få igång spelet över lan? Jag och min kusins fassa skulle testa för några minuter sen. Han hittar/ser inte mig. När han skapar så hittar jag han men när man ska gå in i spelet står det bara: No respond from Host. Någon som har samma problem, eller vet en lösning? Testat Hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Någon som vet om det finns någon mod till att få in "riktiga" hjältar in i spelet? T.e.x så att man får William Wallace när man spelar som Skottland och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Någon som vet om det finns någon mod till att få in "riktiga" hjältar in i spelet? T.e.x så att man får William Wallace när man spelar som Skottland och liknande. Tror inte det finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tror inte det finns... Hade en liten baktanke om att det inte skulle det, men, men... Jag som tittat på Braveheart och viljat slagits med William Wallace. :'( "...And tell our enemy, that they may take our lives... but they'll never take... OUR FREEDOM!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Hade en liten baktanke om att det inte skulle det, men, men... Jag som tittat på Braveheart och viljat slagits med William Wallace. :'( "...And tell our enemy, that they may take our lives... but they'll never take... OUR FREEDOM!" Kör atm med en mod som gör att man kan "köpa" Generals Dessa vill inte jag slås mot... :'( http://img143.imageshack.us/img143/7730/timuridsvy7sd9.jpg Redigerad 11 januari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Någon som håller på o bli pwnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Någon som håller på o bli pwnad? Verkar tyvärr så Men det är ju inte min bild ändå, skulle aldrig hända mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Hade en liten baktanke om att det inte skulle det, men, men... Jag som tittat på Braveheart och viljat slagits med William Wallace. :'( "...And tell our enemy, that they may take our lives... but they'll never take... OUR FREEDOM!" Går att skriva om namnen i Campaign filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Går att skriva om namnen i Campaign filerna Men vem orkar det Däremot skoj att ändra andra småsaker, som när saker uppfinns/upptäcks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Men vem orkar det Däremot skoj att ändra andra småsaker, som när saker uppfinns/upptäcks Ändra så att Guns uppfins år 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Muahahah... Fear the Holy Roman Empire! http://img141.imageshack.us/img141/999/medieval220070113111312qa3.png btw, det går bättre med mina inkomster nu btw2 Jag är bästis med Påven Redigerad 13 januari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Är du också dom? Är rommare jag å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Är du också dom? Är rommare jag å Är du riktigt säker på att "The holy roman empire" är rommare, eftersom man börjar spela omkring år 1000 så var väll rommarriket redan "utplånat". Jag tror att the holy roman empire mer syftar på dagens tyskland eller det "romanska" riket. Och om det nu är rommare varför har de inte Rom som huvudstad och inte Frankfurt eller vad det nu är. Eller är jag ute och cycklar helt?? Redigerad 14 januari, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Är du riktigt säker på att "The holy roman empire" är rommare, eftersom man börjar spela omkring år 1000 så var väll rommarriket redan "utplånat". Jag tror att the holy roman empire mer syftar på dagens tyskland eller det "romanska" riket. Och om det nu är rommare varför har de inte Rom som huvudstad och inte Frankfurt eller vad det nu är. Eller är jag ute och cycklar helt?? Rom finns väl fortfarande som makt år 1000? *ska spela Aoe2 campigan så att jag lär mig när Barbarossa levde* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Rom finns väl fortfarande som makt år 1000? *ska spela Aoe2 campigan så att jag lär mig när Barbarossa levde* Kanske att de fans kvar är osäker på när det delades etc, men deras stormaktstid var omkring år 0, och jag tycker fortfarande att det är konstigt att de inte har rom som huvudstad ifall de nu syftar på Romariket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Om man läser beskrivningen så står där att det bysantinska riket är det som egentligen "är" det nya Rom. The holy roman empire är det som blev kvar av västrom och det bysantinska riket är vad som blev kvar av Östrom. Östrom klarade sig nog bäst av de två delarna. Och rom finns egentligen inte som makt år 1000. Varför tror ni att i Long campaign har Holy roman empire som mål att överta Rom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Om man läser beskrivningen så står där att det bysantinska riket är det som egentligen "är" det nya Rom. The holy roman empire är det som blev kvar av västrom och det bysantinska riket är vad som blev kvar av Östrom. Östrom klarade sig nog bäst av de två delarna. Och rom finns egentligen inte som makt år 1000. Varför tror ni att i Long campaign har Holy roman empire som mål att överta Rom? Det var det jag syftade på men jag kanske är lite dålig på att förklara vad jag menar. Men nu har du lyckats bringa klarhet i det hela, tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts