Tackleberry Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Om nån skulle vilja testa att spela lite över Hamachi så kan ni gärna skicka mig ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag ska börja spela detta spel idag Har skyhöga förväntnignar efter att läst IGN's recension... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det är ju rikgigt skoj! Vilka har elefant-trupper? Vilket land kör ni med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det är ju rikgigt skoj! Vilka har elefant-trupper? Vilket land kör ni med? Tror det är typ "Moors", eller så var det något annat arabland, som har elefanter. Jag kör för tillfället med Venice, riktigt roligt "land" att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det är ju rikgigt skoj! Vilka har elefant-trupper? Vilket land kör ni med? Jag vet att åtminståne Timurids har elefanter, men dom kan man tyvärr inte spela som i campaign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Tror det är typ "Moors", eller så var det något annat arabland, som har elefanter. Jag kör för tillfället med Venice, riktigt roligt "land" att vara. Varför är dem roliga att spela med? Är du säker på att det var moors? (För jag vill nämligen spela med dem ) Redigerad 7 januari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Varför är dem roliga att spela med? Är du säker på att det var moors? (För jag vill nämligen spela med dem ) Dom är roliga för att dom har den troligtvis bästa flottan på hela spelet. Också börjar dom med bra relationer till Vatikanen, b.l.a. Jag är inte säker på att det var just Moors, men det var något sånt. Testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nu kör jag med Venice, men... hur tar man "upp folk på land" efter att man satt dem i en båt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nu kör jag med Venice, men... hur tar man "upp folk på land" efter att man satt dem i en båt? Du markerar de trupper du vill sätta i land genom att välja "army" när du har båten markerad. Sedan trycker du bara på det stället som du vill att dina trupper ska gå till. Ganska dålig förklaring kanske hoppas du fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Du markerar de trupper du vill sätta i land genom att välja "army" när du har båten markerad. Sedan trycker du bara på det stället som du vill att dina trupper ska gå till. Ganska dålig förklaring kanske hoppas du fattar vad jag menar. Men det syns ju bara "båtar" på den :'( (Syns 4 båtar som det står 25 på i högra hörnet, uppe. På ikonen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Men det syns ju bara "båtar" på den :'( (Syns 4 båtar som det står 25 på i högra hörnet, uppe. På ikonen) Men jag har för mig att det finns en knapp(flik) ovanför som "heter" army. Tror det är längst till höger det finns även city, agents och liknande om du trycker på army så tror jag du får fram dina landtrupper. Dock var det ett tag sedan jag spelade så jag är inte 100% säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Men jag har för mig att det finns en knapp(flik) ovanför som "heter" army. Tror det är längst till höger det finns även city, agents och liknande om du trycker på army så tror jag du får fram dina landtrupper. Dock var det ett tag sedan jag spelade så jag är inte 100% säker. Ja, det är när jag klickar på den som det ser så ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Ja, det är när jag klickar på den som det ser så ut. Är du säker på att det inte står fleet på den när du markerar båtarna? Det finns nämligen två army flikar den till vänster ändras till fleet när du markerar båtar och den högra visar dina landtrupper i båtarna. Alltså ska du klicka på den högra för att få fram dina landtrupper. Redigerad 8 januari, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Är du säker på att det inte står fleet på den när du markerar båtarna? Det finns nämligen två army flikar den till vänster ändras till fleet när du markerar båtar och den högra visar dina landtrupper i båtarna. Alltså ska du klicka på den högra för att få fram dina landtrupper. Ok, tack ska kolla sen. Vilken fraction är "starkast" och/eller "bäst"? *Skryt* Med Venice vann jag ett slag mot Milan där jag hade ~400 män utan kavalleri och dem hade ~700 och attackerade mig från två fronter *Skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ok, tack ska kolla sen. Vilken fraction är "starkast" och/eller "bäst"? *Skryt* Med Venice vann jag ett slag mot Milan där jag hade ~400 män utan kavalleri och dem hade ~700 och attackerade mig från två fronter *Skryt* Jag vet inte jag har bara spelat igenom en grand champain med england men de gillade jag verkligen. Men som sagt har jag inget att riktigt jämföra med. (Spelade du på easy då eller ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag vet inte jag har bara spelat igenom en grand champain med england men de gillade jag verkligen. Men som sagt har jag inget att riktigt jämföra med. (Spelade du på easy då eller ) Hehe... kanske... Aja, första gången på ett Total War spel, så det är nog lungt ^^ Turkarna har ju bäst "spear"-trupper...så dem borde vara bra eftersom dem tar ner kavalleri och sen hade dem väl elefanter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 *Skryt* Med Venice vann jag ett slag mot Milan där jag hade ~400 män utan kavalleri och dem hade ~700 och attackerade mig från två fronter *Skryt* Själv gick jag på Crusade med över ~ 1200 Knigths Templar, Feudal Knights, och diverse andra elittrupper och stred mot 125 st turkar, typ bara peasents hade dom också, som skyddade staden jag skulle inta... Och just det, jag vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Kanske man skulle börja lira igen då, körde aldrig klart förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag kan rekommendera twcenter dom har mycket hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Hur låser man upp factions? Jag vann en gång med frankrike(på short)men inget låstes upp. Vad ska jag göra? Jag vill ju spela som skottland, ju. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts