RadiuZ Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Nu är äntligen nästa del av den populära Total War-serien här! Eller, nästan. Det släpps 10 november här i Europa och 7 november i Amerikat. Men redan nu kan man ladda ner ett demo av spelet. Demot hittar ni på dessa sidor: Fileplanet.com3DGamers.comFileShack.comSet in the most turbulent and bloody era in European history, Medieval 2: Total War will allow gamers to lead their armies across the battlefields of Europe and the Holy Land before discovering the Americas and doing battle with the fearsome Aztecs. Officiella hemsidan Bilder Nån mer som längtar? http://img479.imageshack.us/img479/4683/screen4largerl8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Nån mer som längtar? Nix, inte min typ av spel. Det ska vara RTS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Längtar, men demot sög eftersom man inte fick välja armé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Längtar inte speciellt. Har testat demot. Hoppas bara på man ska kunna få tag på det tills lanet nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Demot var inget vidare, men sen har jag aldrig gillat den "lag-uppställningen" man fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tankade demot för ca en vecka sen, lade också upp en länk i screenshots tråden Jag längtar som fan, och tänk alla moddar till dess motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag längtar oxå något grymt efter det här. Har haft ögonen på det ett bra tag, och bara räknar ner till release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Oblivion i all ära men det här blir årets spel för mig! Älskar Total War-serien o speciellt då RTW. Så ja, jag längtar som en passionerad häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Systemkrav? Höga, det är en god ledtråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Nix, inte min typ av spel. Det ska vara RTS. Håller med till 100%! Redigerad 15 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Höga, det är en god ledtråd. Ok...någonting säger mig att skaparna till "Medieval II Total War" kommer dra in en "ganska" stor summa pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Nån mer som längtar? http://img479.imageshack.us/img479/4683/screen4largerl8.th.jpg Är det där en In-game screen? o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Är det där en In-game screen? o_o Om man har högsta grafikinställningarna ser det typ ut så där. Tog en bild med högsta inställningarna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Om man har högsta grafikinställningarna ser det typ ut så där. Tog en bild med högsta inställningarna: Vad har du för kort? Ser ut som det inte har stöd för DX9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vad har du för kort? Ser ut som det inte har stöd för DX9 Haha. Ja det ser inte snyggt ut anyhow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vad har du för kort? Ser ut som det inte har stöd för DX9 Har inte laddat ner det, tror jag. Formaterade för en vecka sedan men ska det inte komma upp en fråga när man instalerar och inte har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag tror att jag ska "ut och fiska" det , när det kommer ut...och om det är riktigt bra så köper jag nog det...(skönt att ha originalet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag tror att jag ska "ut och fiska" det , när det kommer ut...och om det är riktigt bra så köper jag nog det...(skönt att ha originalet) Om du fiskar kommer det att kräva 22GB hårddisk utrymme. När spelet är installerat ska det ta 11GB har jag fått höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Om du fiskar kommer det att kräva 22GB hårddisk utrymme. När spelet är installerat ska det ta 11GB har jag fått höra. Fuuuuck vad mycket. *_* Det är inte så speciellt snyggt. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts