KalleR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 En människa ser max i 70fps. ÄGD! Du är efterbliven, har väl inget med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Du är efterbliven, har väl inget med saken att göra. w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 En människa ser max i 70fps. ÄGD! Du är sjuk. Spelet kan väl gå i 400FPS även om man bara ser 70? Sen har du fel, man ser i mycket mer än 70FPS och det varierar. Läs på, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Det är ett gammalt spel som jag gärna vill få igång, och det går igång men det går supersnabbt pga alldeles för höga fps. Tyvärr verkar ingen ha något bra att komma med så jag får väl ge upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Om du har en processor med 2 kärnor, så testa stänga av den ena genom att kör spelet först, alt + tabba ut ur spelet, ctrl + alt + del, högerklicka på spelet's .exe fil och stäng av en kärna. Vissa spel har inte stöd för flera kärnor har jag för mig och det kan skapa problem i vissa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Inte varje dag man frivilligt graderar ner datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Dra igång massa krävande program samtidigt. Kör på en virussökning, photoshop och massa annat som drar cpu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Boomer, snälla håll käften när du inte vet vad du pratar om. @TrådskaparN^ Testa http://www.tafn.info/staff/sick/SlowDown.zip http://www.microsoft.com/windowsxp/using/g.../durham_og.mspx står lite om hur man får äldre spel att funka som det ska, antar att det är ett äldre spel vi pratar om. Testa CpuKiller, finns länk längst ner på sidan. Redigerad 14 oktober, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Boomer var nog inte seriös.. Tror jag.. eller? Människor har iaf inte FPS så det börjar lagga. Och jag har inget svar på din fråga, godbajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts