minigun Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Finns det något program som kan begränsa antalet bilder per sekund, FPS, i ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Finns det något program som kan begränsa antalet bilder per sekund, FPS, i ett spel? Varför i hela friden vill du begränsa FPS? Man vill väl att spelet ska flyta så bra som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Varför i hela friden vill du begränsa FPS? Man vill väl att spelet ska flyta så bra som möjligt. kanske har för höga. typ några hundra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Varför i hela friden vill du begränsa FPS? Man vill väl att spelet ska flyta så bra som möjligt. För att stabilisera FPSen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Speltråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ja, kanske fel forum..? svårt att få den att passa in varför jag vill göra det är inte den viktiga frågan, det är hur jag ska göra det..någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ja, kanske fel forum..? svårt att få den att passa in varför jag vill göra det är inte den viktiga frågan, det är hur jag ska göra det..någon som vet? Hm. Google.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 kanske har för höga. typ några hundra Man har aldrig för höga, man har så många fps, datorn klarar av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Till er som undrar: Vissa spel klarar inte av för hög fps, som t.ex. GTA. Då blir det att vissa delar av banan inte hinner laddas och det blir tok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Men spelet går onaturligt fort och jag har typ 400fps :S och jag har provat google: limit cap fps framerate frames per second men jag har inte hittat något så jag tänkte att någon här kanske vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Men spelet går onaturligt fort och jag har typ 400fps :S och jag har provat google: limit cap fps framerate frames per second men jag har inte hittat något så jag tänkte att någon här kanske vet? WoW! Vad har du för saker i din dator? jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Men spelet går onaturligt fort och jag har typ 400fps :S och jag har provat google: limit cap fps framerate frames per second men jag har inte hittat något så jag tänkte att någon här kanske vet? En människa ser max i 70fps. ÄGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) WoW! Vad har du för saker i din dator? jävlar OT nu men... Din signatur är nog det fånigaste jag har sett på länge... http://img518.imageshack.us/img518/7748/emothurrpu0.gif Redigerad 14 oktober, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 OT nu men... Din signatur är nog den roligaste jag har sett på länge... http://img518.imageshack.us/img518/7748/emothurrpu0.gif Det är väldigt jobbigt när ni skriver OT bara. För ibland betyder det off topic och ibland on topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 En människa ser max i 70fps. ÄGD! Jahaa..? Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jahaa..? Och? Vilket betyder att han inte hade märkt något speciellt när det gick i 400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vilket betyder att han inte hade märkt något speciellt när det gick i 400. Fraps kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vilket betyder att han inte hade märkt något speciellt när det gick i 400. Vissa spel mår inte så bra av det Speciellt vissa gamla, som speedas upp när de blir för högt antal fps.. Typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Meen! Förstår ni mig inte. Läs mina posts ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 En människa ser max i 70fps. ÄGD! Människans öga "FPS" varierar, dessutom ser vi motion-blur. Pwnd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts