kalle.b Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Skaffa Kaspersky så behöver man inte oroa sig för virus längre . Har det och e helnöjd med det. Jag gjorde sökningen på housecall, den hittade tre virus och massa cookies, jag tog bort virusen och lät cookiesen vara kvar. Nu undrar jag, vart kan jag ladda hem ett ad-awareprogram som är bra ? Testa Ad-Aware Personal den e gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 --> QUOTE(kalle.b @ Oct 18 2006, 07:41) <{POST_SNAPBACK}> Skaffa Kaspersky så behöver man inte oroa sig för virus längre . Har det och e helnöjd med det. Testa Ad-Aware Personal den e gratis. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fick den där linken skickad till mig nyss, och som tur är visste jag att det var virus så jag tröck INTE på länken... Nu undrar jag, jag har inte fått viruset va? Jag måste väll trycka på länken för att få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Fick den där linken skickad till mig nyss, och som tur är visste jag att det var virus så jag tröck INTE på länken... Nu undrar jag, jag har inte fått viruset va? Jag måste väll trycka på länken för att få det? Det är t.o.m. jag kunnig nog att svara JA på. Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fick den där linken skickad till mig nyss, och som tur är visste jag att det var virus så jag tröck INTE på länken... Nu undrar jag, jag har inte fått viruset va? Jag måste väll trycka på länken för att få det? Nehej du, Nu är hela din dator infekterad och du måste göra Format C för att det ska fara bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fick den där linken skickad till mig nyss, och som tur är visste jag att det var virus så jag tröck INTE på länken... Nu undrar jag, jag har inte fått viruset va? Jag måste väll trycka på länken för att få det? Du får det bara om du klickar på den. Akta dig för detta påfund. Det är skickat av den onde, själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Nehej du, Nu är hela din dator infekterad och du måste göra Format C för att det ska fara bort Format C fungerar inte om du har Windows igång. Testa själv , det måste vara en fjortismyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Äh. Sluta mobba mig, Inte mitt fel att jag inte kan mer om datorer än ett ruttet päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts