chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Det har kommit ut ett slags virus som gör att man måste installera om msn och så. Så klicka inte på någon länk som heter nåt med trogolytz.com eller något sånt så STOR VARNING KLICKA INTE PÅ DEN! Ser ut ungefär som detta: Redigerad 14 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Varför censurerar du vad det står på länken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Det har kommit ut ett slags virus som gör att man måste installera om msn och så. Så klicka inte på någon länk som heter nåt med trogolytz.com eller något sånt så STOR VARNING KLICKA INTE PÅ DEN! Ser ut ungefär som detta: MSN-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tycker om sånt här ^^ Man får ju skylla sig själv om man trycker på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Drabbades av dehär idag. Hjälpte inte att instalera om MSN så jag va tvungen att formatera om datorn Hoppas bara ingen idiot klickade på länken Redigerad 14 oktober, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vad gör programmet då? Och hur kan man komma in på ett program när det slutar på .jpg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Varför censurerar du vad det står på länken ? För att små nötter som du inte ska roa sig med att skicka den vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 För att små nötter som du inte ska roa sig med att skicka den vidare. Är det verkligen någon som är så dum att man skickar virus med MSN? Allting dom gör.. Är att förstöra folks datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Varför censurerar du vad det står på länken ? För att ingen nöt ska skriva in adressen i adressfältet MSN-tråden? Tänkte att det vore bättre på detta vis så att alla får se det.. Tycker om sånt här ^^ Man får ju skylla sig själv om man trycker på dom. Men lagomt roligt om man glömmer bort sig.. Drabbades av dehär idag. Hjälpte inte att instalera om MSN så jag va tvungen att formatera om datorn Hoppas bara ingen idiot klickade på länken Usch! Inget vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Varför censurerar du vad det står på länken ? Så att ingen skriver in den i adressfältet för att kolla vad det är.. eller nåt. Drabbades av dehär idag. Hjälpte inte att instalera om MSN så jag va tvungen att formatera om datorn Hoppas bara ingen idiot klickade på länken Allvarligt talat, var det det enda du testade? "Neej, jag fick virus genom MSN, det är bäst att jag installerar om det" "Neeeeeej, det funkar inte. :'( Lika bra jag formaterar, antivirusprogram och sånt där är ändå inget att ha." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Är det verkligen någon som är så dum att man skickar virus med MSN? Allting dom gör.. Är att förstöra folks datorer Uppenbarligen är ju någon så dum. Viruset dyker knappast upp av sig självt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Allvarligt talat, var det det enda du testade? "Neej, jag fick virus genom MSN, det är bäst att jag installerar om det" "Neeeeeej, det funkar inte. :'( Lika bra jag formaterar, antivirusprogram och sånt där är ändå inget att ha." Aeh, Formatera och installera om Windows tar ju nästan lika lång tid som en virusscan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Uppenbarligen är ju någon så dum. Viruset dyker knappast upp av sig självt. Att folk ens lägger sin tid på att bygga virus. AVGÅ VIRUS Redigerad 14 oktober, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Vad gör programmet då? Och hur kan man komma in på ett program när det slutar på .jpg? Det är ju så att man laddar ner bild info när man ska kolla på bilden (eller så är det en direkt länk till en exe som kör sig själv) och där gömmer sig nån liten skadlig program kod som hijackar msn och jag tror att den skadar datan i datorn också.. Någon moderator som skulle kunna ändra okäntfil till hijacker (tack tack!) Redigerad 14 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Fick de viruset för ca en vecka sedan. Men tog bort det med virus program och stängde av alla virus filer i aktivitetshanteraren så gick det att ta bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Lösningen. http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/cute.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Seriöst... skickade någon länken till dig eller kommer den automatiskt om man har filen på datorn? AVGÅ VIRUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Seriöst... skickade någon länken till dig eller kommer den automatiskt om man har filen på datorn? AVGÅ VIRUS! Jag loggade in på MSN å vipps så kom alla mina kontakter upp å alla fick samma medelande av mig " Look it´s you on that photo, check [länk]" Sen vägrade de sluta..Jag instalera om MSN, tog bort spywares, virussökning, errorfix.. inget funkade, så de va bara att formatera Redigerad 14 oktober, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tycker om sånt här ^^ Man får ju skylla sig själv om man trycker på dom. Tycker om sånt här ^^ Man får ju skylla sig själv om man använder msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tycker om sånt här ^^ Man får ju skylla sig själv om man använder msn. Miranda FTW? --- Men snälla, hur dum är man inte om man klickar på en sån länk? Har ju funnits hur länge som hälst nu ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts