_ThuuG Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Hero Online är ett MMORPG som flyff, det går ut på att levla och få nya equips.. Ni vet hur det brukar vara. På detta spelet heter det dock inte levels, utan Dan och Kyu. 1 Dan motsvarar 10 Kyu och en Kyu motsvarar 1 level. Själv är jag 2 Dan, alltså Lv 20. Jaja, här kan ni iallafall diskutera spelet. Länk Och om någon redan spelar det här spelet så har jag en fråga; Jag är warrior, men jag har bara två saker i skill boken. Jag har satsat en massa på båda två, men jag får aldrig några nya skills! när får jag det eller vad beror detta på? Redigerad 14 oktober, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Hero Online är ett MMORPG som flyff, det går ut på att levla och få nya equips.. Ni vet hur det brukar vara. På detta spelet heter det dock inte levels, utan Dan och Kyu. 1 Dan motsvarar 10 Kyu och en Kyu motsvarar 1 level. Själv är jag 2 Dan, alltså Lv 20. Jaja, här kan ni iallafall diskutera spelet. Länk Och om någon redan spelar det här spelet så har jag en fråga; Jag är warrior, men jag har bara två saker i skill boken. Jag har satsat en massa på båda två, men jag får aldrig några nya skills! när får jag det eller vad beror detta på? Jag spelade, men jag lade av, orkade bara levla till 17 och hade en varg på lvl 16, slutade för någon månad sedan, och började för en månad och en vecka sedan ^^ Det höll alltså i en vecka för mig bara Du har föresten skrivit fel i topicnamnet, spelet heter Hero_Online, inte Hero Online Redigerad 14 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 De som har gjort Hero Oline har väl gjort något annat mer PvP- spel också, aight? Ares, eller vad det nu hette. Jag tankade det till laptopen och skulle testa i skolan, men lyckades inte haxxa runt portarna med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Och om någon redan spelar det här spelet så har jag en fråga; Jag är warrior, men jag har bara två saker i skill boken. Jag har satsat en massa på båda två, men jag får aldrig några nya skills! när får jag det eller vad beror detta på? Mitt problem löste sig. Redigerad 14 oktober, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts