Andy Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Titta! http://video.google.com/videoplay?docid=49...=Kawasaki+Ninja Någon som vet??? Vore hemskt tacksam om ni kunde svara! Tack på förhand, ANDY!!!!!!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Det där såg förjävla häftigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Test Drive Unlimited kanske. Ser coolt ut anyhow. Edit* Japp det var TDU. Redigerad 14 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andy Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tack som f*n för svar! <3 SKA TANKAS TILL X-BOX NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tack som f*n för svar! <3 SKA TANKAS TILL X-BOX NU 1. Har inte kommit till ut än. 2. Kommer bara till 360. 3. Att prata om warez är förbjudet. 4. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Test Drive Unlimited kanske. Ser coolt ut anyhow. Edit* Japp det var TDU. Fan va nice och det finns väl bara till 360 :'( Edit: Såg boomer post Redigerad 14 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andy Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 F*n då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Skulle vart ett självklart köp (ja, köp) om det fanns till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 2. Kommer bara till 360. Då lär ju Cdon var helt blåsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 PC Test Drive Unlimited 2007-02-01 419 kr Så, enligt CDon.com så kommer det till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Notera PCDVDROM loggan och Xbox 360 med Live loggan. Finns något som liknar en PS-logga också... http://www.testdriveunlimited.com/ Enligt IGN är en PSP och PS2-version planerad. Spelet är redan ute i USA(till Xbox360), men det släpps den 24:e oktober i USA till PC. Folk som bor i Europa får vänta tills 24:e november på en PC-version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Notera PCDVDROM loggan och Xbox 360 med Live loggan. Finns något som liknar en PS-logga också... http://www.testdriveunlimited.com/ Enligt IGN är en PSP och PS2-version planerad. Spelet är redan ute i USA(till Xbox360), men det släpps den 24:e oktober i USA till PC. Folk som bor i Europa får vänta tills 24:e november på en PC-version. Eller så fixar vi det på andra sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Eller så fixar vi det på andra sätt.. Ingen bryr sig i så fall. Håll det till dig själv. Förresten så läste jag nyss att spelet var försenat till Februari 2007... för Xbox 360. Så du kan nog räkna med en försening för andra versioner också... ännu längre bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ingen bryr sig i så fall. Håll det till dig själv. Förresten så läste jag nyss att spelet var försenat till Februari 2007... för Xbox 360. Så du kan nog räkna med en försening för andra versioner också... ännu längre bak. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ljudet i spelet verkade ju helt fantasiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Ljudet i spelet verkade ju helt fantasiskt. Jupp, något skönt ljud på Kawasakin där @Cortez Tänk om jag syftade på att jag skulle importera det, polarens farsa är ofta där.. Allt handlar inte om warez.. (Ursäkta för det där boomer) Redigerad 14 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Fyfan vilket nice spel, det där ska nog skaffas när det kommer ut. Jag har alltid varit svag för motorcykelspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jupp, något skönt ljud på Kawasakin där @Bommer&Co. Tänk om jag syftade på att jag skulle importera det, polarens farsa är ofta där.. Allt handlar inte om warez.. Vadå Boomer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag har alltid varit svag för motorcykelspel Same here. Älskar mest av allt att köra Cross... men det kanske inte finns på det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Same here. Älskar mest av allt att köra Cross... men det kanske inte finns på det här spelet. Fast nu är detta ett bilspels MMO. Fast det finns motorcyklar också. Men det är gjort för bilar. Och ja, jag skrev MMO. Varför? Jo för att det är ett MMO, funkar att spela Singleplayer också, men det är nog för jävligt tråkigt. Redigerad 14 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts