Jump to content

Vad är detta för spel?

Andy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Notera PCDVDROM loggan och Xbox 360 med Live loggan. Finns något som liknar en PS-logga också...

http://www.testdriveunlimited.com/

Enligt IGN är en PSP och PS2-version planerad. Spelet är redan ute i USA(till Xbox360), men det släpps den 24:e oktober i USA till PC. Folk som bor i Europa får vänta tills 24:e november på en PC-version.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Notera PCDVDROM loggan och Xbox 360 med Live loggan. Finns något som liknar en PS-logga också...

http://www.testdriveunlimited.com/

Enligt IGN är en PSP och PS2-version planerad. Spelet är redan ute i USA(till Xbox360), men det släpps den 24:e oktober i USA till PC. Folk som bor i Europa får vänta tills 24:e november på en PC-version.

Eller så fixar vi det på andra sätt.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ljudet i spelet verkade ju helt fantasiskt. >_<:blink:

Jupp, något skönt ljud på Kawasakin där (w00t)

@Cortez Tänk om jag syftade på att jag skulle importera det, polarens farsa är ofta där.. Allt handlar inte om warez.. :rolleyes:

(Ursäkta för det där boomer)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Same here. >_<

Älskar mest av allt att köra Cross... men det kanske inte finns på det här spelet. :rolleyes:

Fast nu är detta ett bilspels MMO. Fast det finns motorcyklar också. Men det är gjort för bilar. Och ja, jag skrev MMO. Varför? Jo för att det är ett MMO, funkar att spela Singleplayer också, men det är nog för jävligt tråkigt.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor