Lancelot Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Vilken e den senaste versionen av BF och var kan man ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 (redigerad) kolla på BF1942 Min 492:de Post!!!!!!! Redigerad 8 februari, 2003 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 KLOAK ROTTAN FEL SIDA kolla den här sidanOfficial site!! Jag varnar dig hör judet!!he hehe Jag Har battlefield1942 road to rome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 (redigerad) Vill inte starta en helt ny topic så jag skriver i den här. Efter att jag installerade patchen 1.3 så kommer det alltid "data differs from server"?!?! Vad är det och hur fixar man det? Redigerad 11 februari, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 jag hör för mig att 1.3 har ett "inbyggt" wallhack, är det så? Pain In ThE AsS: (förlåt för namnet... jag är inte sur, jag tycker bara att det låter roligt) Jag har inte BF, men jag skulle tro att det är för att serven du försöker joina inte kör med 1.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jag hör för mig att 1.3 har ett "inbyggt" wallhack, är det så? Pain In ThE AsS: (förlåt för namnet... jag är inte sur, jag tycker bara att det låter roligt) Jag har inte BF, men jag skulle tro att det är för att serven du försöker joina inte kör med 1.3 HAHAHA...ska kanske byta namn till det Nej men i spelet så är alla servrar som kör med 1.3 gula och de so har andra versioner gråa. Och JA det finns ett inbyggt wallhack men de kommer att fixa det närsomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Nån som vet hur man öppnar luckan på "livbåtarna" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 tryck på upp pilen när du styr den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts