The_go Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Pluto på slutet! Han verkar helt borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Haha. orka göra en så stor affär av lite hårdporr som förstör barnens tilltro till seriefigurerna. men tidningen får alltid till det så mycket. för fyra eller fem veckor sen var jag på stan med några polare (fredag kväll). då kom snuten och kollade om vi drogat. jag fick åka med till stationen, men sen var det inget mer. jag hade ju så klart inte knarkat. men söndagstidningen skrev: "knarkad ungdom i polisförhör i sundsvall" lite överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Vart hittade dem bilderna/filmen? Vidriga Aftonbladet-porrsurfare. Pedofiler är vad dom e dom jävlarna! ENADE MOT HYCKLERIET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Pedofiler är vad dom e dom jävlarna! ENADE MOT HYCKLERIET! Mjah, jag tror att man måste vara myndig för att få jobb på Disneyland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Mjah, jag tror att man måste vara myndig för att få jobb på Disneyland.. Det finns en bakgrund till det uttalandet... Sen kan man ju dra minderåriga paraller till orden "Disney" och "porr" "HÄNGA UT SUPPORTRAR, SKYDDA PEDOFILER AVD. DEN NYA LOGIKEN" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts