Jump to content

Aftonbladet är idioter!

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Omg ^_^

Dom har ju sex, får man värkligen göra så ?

Dom är ju disney figurer, dom får inte skojja om sex.

Aftonbladet har helt rätt att göra en artikel om det där, fy fan säger jag bara.

"teknade figurer" får inte hålla på så!

Nu ser jag långben som en snusk-hummer som vill ha sex hela tiden :'(

-----------------------

Larvigt :)

Dom är människor med! Dom ska väll inte behöva gå runt och vara som figurer hela sitt liv?

Låt dom har lite roligt och skojja till det på jobbet. Jag menar, det är ju inte så jätte kul att vara helt seriös och bli på hoppad av ungar hela dagarna.

Dessutom, barnen såg ju inget.

Men nu ser dom ju!

Ett stort tack till aftonbladet! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin avslöjar: Aftonbladets rubrikchockskandalkupp (sex):

Funnylin kan i dagarna avslöja vad som ligger bakom Aftonbladets rubrikkupper. Funnylin har i månader jobbat undercover i en tryckpress* i norra Halland, tills han för en vecka sen listade ut att han kunde komma sanningen ännu närmre om han infiltrerade Aftonbladets redaktion. Vad han upptäckte där kommer att sända chockvågor genom Sverige i många år framöver. Vad han fann på Aftonbladets redaktion kommer här att avslöjas... om du går med i Funnylins PLUSKLUBB. Förutom att du kan läsa alla våra chockerande repotage och prata med Funnylin i telefon, ibland - väldigt sällan - så blir du också automatiskt medlem i vår viktklubb där du lär dig att äta fel och gå upp i vikt fort. Långsamt självmord med isterband och stekfett, vår patenterade teknik för viktökning. PLUSKLUBBEN kostar bara 100 kronor i månaden och om du börjar prenumerera nu så får du även en av Funnylins svettiga gamla T-shirts på köpet.

* - Som tydligen tillhörde Halland nyheter :)

---

Överdrivna rukriker säljer lösnummer. Är folk som sätter rubriker på Aftonbladet idioter, kanske. Är folk som köper tidningar för deras överdrivna rubriker idioter, absolut.

---

För övrigt tycker jag nästan att Aftonbladet har slöat ner sig på senare tid. Rubrikerna bör vara mer lögn än sanning i min mening. Här är t.ex. vad vi körde i Onsdags:

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hata aftonbladet.

Som nån annan sa

Det är vanliga människor i dräkterna som ville skoja till det lite.

När man läser artikeln är det typ som

"WOOT WOOT KOLLA LÅNGBEN DASKAR DASEN I MIMMIS ANSIKTE MEDANS MUSSE TAR EN SNÖGUBBE HÅRT BAKIFRÅN"

Vart är denna värld på väg?

Det var som förut, jag och en polare höll på att dryga ute på stan (obs längesen) och nån jävla nyhetsreporter hade varit där GD tror jag det var.

Vi höll på att knuffa på varandra och skämt slåss med varandra.

Dagen efter stog det "Grovt Gängslagsmål ute på Torget i Gävle" eller nått sånt.

Men somsagt, en nyhetsreporter måste ju skriva om allt så det fångar läsaren.

Men jag blir ändå förbannad över det här :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hata aftonbladet.

Som nån annan sa

Det är vanliga människor i dräkterna som ville skoja till det lite.

När man läser artikeln är det typ som

"WOOT WOOT KOLLA LÅNGBEN DASKAR DASEN I MIMMIS ANSIKTE MEDANS MUSSE TAR EN SNÖGUBBE HÅRT BAKIFRÅN"

Vart är denna värld på väg?

Det var som förut, jag och en polare höll på att dryga ute på stan (obs längesen) och nån jävla nyhetsreporter hade varit där GD tror jag det var.

Vi höll på att knuffa på varandra och skämt slåss med varandra.

Dagen efter stog det "Grovt Gängslagsmål ute på Torget i Gävle" eller nått sånt.

Men somsagt, en nyhetsreporter måste ju skriva om allt så det fångar läsaren.

Men jag blir ändå förbannad över det här :blink:

Klart dom ska få ha roligt i backstage eller >_< ?

Zcruwen: haha kom ni på första sidan :rolleyes: ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker ni som klagar på det här är minst lika fjantiga som Aftonbladet. Som jag sa i mitt förra inlägg så är det knappast något nytt att media förvränger sanningen på sina löpsedlar. Att göra långa "Oh, noes det här var ju inga blåsjobb, de bara juckar lite på varandra! Faaarliit!11!" -inlägg känns bara.. fånigt. :rolleyes:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor