JMC Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ibland undrar man hur fan dom tänker. Ex: "Långben hade sex med Piff och Puff" Länk: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,907155,00.html Och när man ser på filmen så är det utklädda människor som "knuffar" på varandra. Är detta att ha sex???´ Filmen går att se HÄR [iRONI] Ännu en gång fantastisk journalistik av aftonbladet... [/iRONI] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Allt för att sälja lösnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Haha, tänkte också på det. Liiite överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Inte första gången Lars Johan Hierta vänder sig i graven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Haha, va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Men snälla man ser ju att de skojar med varandra. Aftonbladet skapar rubriker och så tror alla idioter att det är sant. De är kanske den största tidningen i Sverige men inte den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 De har ju sedan skrivit "falsk sexorgie" och att de "simulerar sex". Men det är klart att de skriver rubriker som lockar folks uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vart hittade dem bilderna/filmen? Vidriga Aftonbladet-porrsurfare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vart hittade dem bilderna/filmen? Vidriga Aftonbladet-porrsurfare. Det är säkert någon som jobbar där som har lagt upp filmen på hans egen sida typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Roligaste jag har sett på länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vilka svinar på Aftonbladet! Vilka svinar på Aftonbladet! Vilka svinar på Aftonbladet! Tve, tvi och vale! Här är man sur humör när man kommer hem, och så får man se DEN HÄR saken som redan är postad i Dagens Lol. Sak samma, tycker dom över-reagerar, och JAG förstår inte hur man kan tycka att en sådan omogen, och töntig film kan vara rolig. Vilka svinar på Disneland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Larvigt ja men nyheten är väll mest att Disney blev sura? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Men i artikeln så stor det även att "Filmen redan är en favorit på internet" Vilket jag inte förstår att den är, iochmed att det bara är några omogna anställda som tycker dom år otroligt roliga när dom bara... Guppar emot varandra. Snorkel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Haha! Å herregud va slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ibland undrar jag om allt verkligen står rätt till i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ibland undrar jag om allt verkligen står rätt till i världen. GTAsajtens existens ger dig svaret på den frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag tycker faktiskt att Aftonbladet gjorde helt rätt i att skriva på det sättet dom gjorde. Det passar deras stil liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Aa ska åka till frankrike och sparka på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Min dröm är ju att bli en sån där när jag blir stor. Allvarligt. Att få göra alla dom små barnen glada när dom får sin efterlängtade autograf. Se hur leendet spricker upp. Så får man en kärleksfull kram som tack. Gå runt i parken och ALLA ser upp till en och säger "Titta, där går ju Långben!" eller någon annan disneyfigur såklart Tänk va kul. Även om det kanske inte ger så bra betalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Min dröm är ju att bli en sån där när jag blir stor. Allvarligt. Att få göra alla dom små barnen glada när dom får sin efterlängtade autograf. Se hur leendet spricker upp. Så får man en kärleksfull kram som tack. Gå runt i parken och ALLA ser upp till en och säger "Titta, där går ju Långben!" eller någon annan disneyfigur såklart Tänk va kul. Även om det kanske inte ger så bra betalt... Så din dröm är att bli en sex-hånad seriefigur, precis som dem här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts