p-c-2 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Mozilla Firefox 2.0 beta 1 finns ute nu! Windows Mac Os Linux i686 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Mozilla Firefox 2.0 beta 1 finns ute nu! Windows Mac Os Linux i686 Installerat nu. Lite segare än den förra? Är iof Beta 1. men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Är det värt att tanka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Mjo, känns lite segare, men det beror nog på att inte så mycket är cachat ännu. Jag har inte upptäckt så många skillnader ännu. Förutom att tabbarna och ikonerna påminner om IE7, vilket är grymt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Hatar ikonerna, ge mig ett tema så att det ser ut som 1.5 (på tabbar och knappar) så byter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Någon som vill posta bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Har ett speciellt tema på mitt FF. Smaken är som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Har haft 2.0 ett bra tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Har ett speciellt tema på mitt FF. Smaken är som baken WOW Samma tema som jag har!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 WOW Samma tema som jag har!!!! Trevligt, trevligt! @ Mikolan Jo det har jag med men tänkte att alla kanske inte visste om det fanns så jag postade det här eftersom FF är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 WOW Samma tema som jag har!!!! Då är vi 3 Ska tanka sen och testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Då är vi 3 Ska tanka sen och testa Då kan du väll passa på och ta en screen innan du "temar" om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Då kan du väll passa på och ta en screen innan du "temar" om. Kan jag göra om du vill Kanske inte är exakt samma ser jag nu men jag har väl en lite äldre version eller något bara ...haft det länge. Edit: Observera gtasajten i menyn Redigerad 13 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 För er som inte gillar 2.0-temat. https://addons.mozilla.org/firefox/3479/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 E 2.0 bättre än den gammla? kan man ha gammla addons till det nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Skit gammalt(typ ett halv år)... och den rasar ibland så jag gick till baka ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts