Jump to content

Helt ärliga nu.

Share

Recommended Posts

Är det nån som fått en straight flush på pokern? Hatar att spela liknande spel på datorer.. dom ska alltid vara så jävliga..... har man tex tre i samma färg så vet man att ett av dom korten man får är samma färg. å den sista en annan. jävla skit..... så kan nån ärligt säga att dom som sagt fått en straight flush?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån som fått en straight flush på pokern? Hatar att spela liknande spel på datorer.. dom ska alltid vara så jävliga..... har man tex tre i samma färg så vet man att ett av dom korten man får är samma färg. å den sista en annan. jävla skit..... så kan nån ärligt säga att dom som sagt fått en straight flush?

Nej, har aldrig fått.

Det ska inte vara lätt att få det, det är det som är huvudsaken.

Det är inte så logiskt att ha 3 kort i samma färg och gissa på flush, större chans är det väl när man har 4 kort i samma färg och ska satsa på flush.

Som sagt, nej, har inte fått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, har aldrig fått.

Det ska inte vara lätt att få det, det är det som är huvudsaken.

Det är inte så logiskt att ha 3 kort i samma färg och gissa på flush, större chans är det väl när man har 4 kort i samma färg och ska satsa på flush.

Som sagt, nej, har inte fått.

Nä. kan inte. men har inte sagt att jag e en bra pokerspelare. Jag klagade mer på det att spelet är så förutsägbart.

När man har tre "hjärter" som man sparar. så är det 9 gånger av tio som ett av dom två nya korten är hjärter. En gång av tio är det ingen av dem två hjärter.. å nån gång 1 på jätte mycket två hjärter. Det är den lilla grejen att man nästan alltid får 4 av samma färg jag stör mig på för att det är så jävla spel över det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor