Archemra Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ja, nu är ni nöjda va? Nej, jag ville ju dö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ja, nu är ni nöjda va? Jag är bara glad att det är över. Vart "lite" spam här på sista sidan, som jag märkte några inlägg tidigare. Allt på den här sidan utom ditt tidigare inlägg var imprincip helt onödigt smuttsigt spam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Blev stoppad av en snutjävel tidigare ikväll, fan för fredagen den 13:e :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Blev stoppad av en snutjävel tidigare ikväll, fan för fredagen den 13:e :'( Ajdå. Vad hamnade notan på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ajdå. Vad hamnade notan på? Han fick antagligen mens när han fick syn på mina främre sidorutor, blev u-sväng och blåljus på. Skulle slippa böter om jag slet bort det så lite glad får man väl vara.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Har faktiskt köpt toning och tänkte tona mina sido-framrutor, men efter ditt lilla äventyr så funderar jag på att strunta i det faktiskt. Nej grabbar, lite spammande och så på dom sista sidorna va? Nåja, Fredagen den 13:e har passerat utan större äventyr även detta år, så därför låser jag innan något otrevligt berättas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts