VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Hoppas att det är dåligt. Då har denna dag i alla fall en mening. Nej hoppas det går bra, så kan han köpa mig massa saker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Idag dör jag, enligt Deathclock, så det är ju inte så turligt. Nej, inte precis. Så är det inte för mig... Your Personal Day of Death is Friday, December 18, 2065. Då är jag 73 år gammal Jag har alltså 1,867,49x,xxx sekunder kvar att leva (x är det som ändras snabbast och kan ha ändrats eftersom att ni kanske inte ser det här samma stund som det skrivs! ) Hmm, när jag gick in på deathclock för nått år sedan så fick vi hem en räkning på 2 000 :- så har ni otur så har ni otur och får också hem den där räkningen ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Du måste medela oss imorgon, om det föll in eller ej. Hörrö, sånt skojar man inte om! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Nepp är inte rädd för att något ska hända, tyvärr...Önskar att jag vore mer fantasifull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Inga kommentarer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 För mig är fredag den 13:e en dag att fira, älskar jason voorhees, så brukar se så många friday the 13th filmer som möjligt innan jag somnar på fredag den 13:e Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ska iväg å bowla om en timme typ. Har inte märkt nåt alls oturligt idag men ikväll får man säkert skaplig otur som vanligt när man bowlar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag skulle gå på disco, för min kompis skulle dit. Men sedan visade sej det när jag kom fram att det inte skulle bli någonting. (Dörrarna var låsta, och jag SMS-ade min kompis som svarade när jag kom hem om att det inte blev av.) Så på så sätt har det blivit otur för mig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 En bil körde rakt ut I en korsning Fredag den 13 då jag,min pappa,mamma,bror, brors tjej och min syster skulle åka bil till stugan. Det var väldigt nära att vi krockade. Hade vi gjort det hade jag nog inte suttit här nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Huset blev rökfyllt av en liten eld i köket, men annars har det varit lungt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag tror inte att det har något med datumet att göra, men Fredag den 13:e kommer alltid att sitta i mitt huvud. Idag dog nämligen min far, 50 år gammal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Lite otur för den här killen. http://www.zatzy.com/showthread.php?t=277622 Redigerad 13 oktober, 2006 av Saleen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Jag hade utvecklingssamtal idag och jag har efter det insett att fredagen den 13:de inte är något annat än en toppendag; det var bara lovord som sades, kan jag tala om för er. Edit: Jag tror inte att det har något med datumet att göra, men Fredag den 13:e kommer alltid att sitta i mitt huvud. Idag dog nämligen min far, 50 år gammal Jag beklagar, verkligen. Låt din far vila i frid. Redigerad 13 oktober, 2006 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Mig har det inte hänt något speciellt olyckligt, än.... det är ju trots allt 1 timme kvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ok, fan..kanske det är något speciellt med Fredagen den 13:e ändå.. Dragkedjan på min jacka har fuckat sig totalt. Datorn likaså, den känns segare och nu startas den om stup i kvarten när jag spelar WoW. Halleluja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Edit: okey, lite kanske, nu börjar jag blöda näsblod av ingen anledning :S Jag blöder också näsblod, nån scary snubbe bröt sig in och slog mig mitt på nosen Men det var allt han gjorde... Eller inte. Helt utan anledning: http://img271.imageshack.us/img271/7525/intemeroturnshrfu6.png Såja Redigerad 13 oktober, 2006 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Jag betalade för lite för en pizza som jag tappade utanför pizzerian. Ingen som ska fråga hur det gick med mörkerspårningen? Slutade med att jag ficksvinga mig i ett rep och lika entuiastisk, som jag är skinhead, skrika "Bu". FREDAG DEN TRETTONDE FÖR FASEN!!! Edit. SÅ SKRIVER JAG HELT UPPHÖKAT IKVÄLL MED!!! Glömde släppa shift :/ Redigerad 13 oktober, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Som sagt tidigare, så skulle jag dö idag, men än så länge lever jag! Det är klart, det är 30 minuter kvar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Som sagt tidigare, så skulle jag dö idag, men än så länge lever jag! Det är klart, det är 30 minuter kvar... Vi håller tummarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jävla piss. datorn pajja :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts