Jump to content

Fredag den 13de.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Har läst den med, men minns inte vad det egentligen kommer ifrån. Uppdatering? :)

Btw, har du läst den fösta boken: Drakar och demoner?

Oxå en riktigt bra bok, men du kommer att upptäcka att Vinci- koden är en exakt kopia av Drakar och demoner! In i minsta detalj. :lol:

Mängder me riddare från Tempelherreorden blev fängslade, och många blev även torterade och avrättade av Filip IV av Frankrike fredagen den 13 oktober 1307.

Nope, har inte läst den. Men är du säker på att den heter så? Drakar och Demoner är ett rollspel. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Så hemsk otur jag haft idag :lol:

Först vaknar jag, och upptäcker att jag har ett hästhuvud i min säng. Nåväl, tänker jag, det är ju trots allt bara ett hästhuvud. Sen går jag ner till frukosten och upptäcker att i flingpaketet så ligger det en död spindel. Ingen frukost för mig... Menmen, man kan ju ta och köpa något på ICA tänker jag. Så kommer jag till skolan, och får hoppas på att jag inte blir uppmärksammad på att jag kommit försent till skolan, men ack och ve! Piskan kommer fram och jag blir smackad gul och blå. Men inte nog med det, på första rasten så tänker jag skaffa mig frukost, men ännu mera ack och ve! Alla smörgåsaar på ICA var slut! Så jag köper mig en/ett pucko-dryck och smaskar vidare, i hopp om att resten av dagen inte går snett, men vad händer? Jo, jag ramlar ner i en A-brunn! GAH! GAH GAH GAH GAH!!!! När jag väl kommer upp så upptäcker jag att den andra, och sista, lektionen för dagen redan har börjat och jag får sitta och stinka grodlår hela lektionen. Sedan när jag bestämmer mig för att gå hem kommer jag på något; GRYMT! Jag har fått skjuts in, har ingen aning om vart mamma är, och har heller inga pengar på mobilen. I ren förtvivlan slår jag huvudet lätt mot en vägg för att upptäcka att där satt en spik som gjorde hål på mitt arma huvud. I ren smärta så håller jag för hålet med händerna och får inget fritt att ringa till Ess Oh Ess. Men som tur var så tog det slut med blödandet och det enda som hände var att jag vart lite yr. Jag sätter mnig på ett fik och väntar på min kolosalt ignoranta kompis, som aldrig dök upp. Min mor ringer och undrar vart jag har tagit vägen och jag drar hela jag har blivit skjutsad in hit historien, och mamma svara med ett "Just ja!" och slängerpå luren. så nu sitter jag här och förbarmar mig med en liten historia.

----------------------------------------------

Jag tror inte på skrock och skräp angående med fredagen den trettonde.

Nej. Nudlar for me!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen otur idag.. Studiedag så man är ledig från skolan.. Lyckats hitta en gammal film som jag har letat ganska länge efter.. Min morsa har inte klagat om att jag måste städa på rummet.. Bara haft tur idag.. :lol:

Edit: okey, lite kanske, nu börjar jag blöda näsblod av ingen anledning :S

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kl är 07:22 och jag skall snart till jobbet. Jag kände på mig att något var fel, men visste inte att det var fredagen den 13:e förräns du berättade det för mig, men nu faller allt på plats.

-Jag är fortfarande fast anställd på ett sk*tjobb,

-jag är alltid trött när jag vaknar,

-jag har inga semesterdagar (eller pengar till det, heller för den delen) kvar att ta ut så att jag kan åka utomlands,

-jag tjänar inte så mycket som jag skulle vilja,

-min mobiltelefon är nästintill sönder

-och jag har skall jobba helg den här veckan.

Snacka om otur! :lol:

Det kommer säkert bli bättre nu med moderaterna i regeringen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag dör jag, enligt Deathclock, så det är ju inte så turligt. ^_^

Nej, inte precis. Så är det inte för mig...

Your Personal Day of Death is Friday, December 18, 2065.

Då är jag 73 år gammal ^_^

Jag har alltså

1,867,49x,xxx sekunder kvar att leva (x är det som ändras snabbast och kan ha ändrats eftersom att ni kanske inte ser det här samma stund som det skrivs! ;))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...