Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Har läst den med, men minns inte vad det egentligen kommer ifrån. Uppdatering? Btw, har du läst den fösta boken: Drakar och demoner? Oxå en riktigt bra bok, men du kommer att upptäcka att Vinci- koden är en exakt kopia av Drakar och demoner! In i minsta detalj. Mängder me riddare från Tempelherreorden blev fängslade, och många blev även torterade och avrättade av Filip IV av Frankrike fredagen den 13 oktober 1307. Nope, har inte läst den. Men är du säker på att den heter så? Drakar och Demoner är ett rollspel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Otursdag må jag säja, har försovit mig till nu, våra lektioner startade kvart över nio Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag försov mig också idag. Brukar inte göra det. .. Note to self: Lämna inte huset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Nope, har inte läst den. Men är du säker på att den heter så? Drakar och Demoner är ett rollspel. Nej, jag sa fel. gizmo91 rättade mig. Änglar Och Demoner Redigerad 13 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Så hemsk otur jag haft idag Först vaknar jag, och upptäcker att jag har ett hästhuvud i min säng. Nåväl, tänker jag, det är ju trots allt bara ett hästhuvud. Sen går jag ner till frukosten och upptäcker att i flingpaketet så ligger det en död spindel. Ingen frukost för mig... Menmen, man kan ju ta och köpa något på ICA tänker jag. Så kommer jag till skolan, och får hoppas på att jag inte blir uppmärksammad på att jag kommit försent till skolan, men ack och ve! Piskan kommer fram och jag blir smackad gul och blå. Men inte nog med det, på första rasten så tänker jag skaffa mig frukost, men ännu mera ack och ve! Alla smörgåsaar på ICA var slut! Så jag köper mig en/ett pucko-dryck och smaskar vidare, i hopp om att resten av dagen inte går snett, men vad händer? Jo, jag ramlar ner i en A-brunn! GAH! GAH GAH GAH GAH!!!! När jag väl kommer upp så upptäcker jag att den andra, och sista, lektionen för dagen redan har börjat och jag får sitta och stinka grodlår hela lektionen. Sedan när jag bestämmer mig för att gå hem kommer jag på något; GRYMT! Jag har fått skjuts in, har ingen aning om vart mamma är, och har heller inga pengar på mobilen. I ren förtvivlan slår jag huvudet lätt mot en vägg för att upptäcka att där satt en spik som gjorde hål på mitt arma huvud. I ren smärta så håller jag för hålet med händerna och får inget fritt att ringa till Ess Oh Ess. Men som tur var så tog det slut med blödandet och det enda som hände var att jag vart lite yr. Jag sätter mnig på ett fik och väntar på min kolosalt ignoranta kompis, som aldrig dök upp. Min mor ringer och undrar vart jag har tagit vägen och jag drar hela jag har blivit skjutsad in hit historien, och mamma svara med ett "Just ja!" och slängerpå luren. så nu sitter jag här och förbarmar mig med en liten historia. ---------------------------------------------- Jag tror inte på skrock och skräp angående med fredagen den trettonde. Nej. Nudlar for me! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Ingen otur idag.. Studiedag så man är ledig från skolan.. Lyckats hitta en gammal film som jag har letat ganska länge efter.. Min morsa har inte klagat om att jag måste städa på rummet.. Bara haft tur idag.. Edit: okey, lite kanske, nu börjar jag blöda näsblod av ingen anledning :S Redigerad 13 oktober, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Inget otur för mig inte =) vi började halv elva, fick så på filmen life of brian, sen slutade vi =) nicigt enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Dumt påhitt... 13 är mitt TURnummer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Boom boom boom boom boom bom bom! Oo vad det låter braa! Det är o'en i bommet som göret' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Hade matteprov idag, sen får vi se om jag hade otur eller inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vi fick inte spela fotboll på idrotten. Vi fick spela brännboll istället. That my friends, is BAD luck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Boom boom boom boom boom bom bom! Oo vad det låter braa! Det är o'en i bommet som göret' *Spelar upp Fem myror är fler än fyra elefanter* Redigerad 13 oktober, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Lägesrapport. Gick upp ur sängen klockan 13.00 Har stekt upp ett gäng korvar och käkat korv med bröd sammtidigt som jag läste morgontidningen. Har ringt lillebrorsan och tvingat honom sälja en 70s vodka till mig. Inget otur än. precis som väntat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Kl är 07:22 och jag skall snart till jobbet. Jag kände på mig att något var fel, men visste inte att det var fredagen den 13:e förräns du berättade det för mig, men nu faller allt på plats. -Jag är fortfarande fast anställd på ett sk*tjobb, -jag är alltid trött när jag vaknar, -jag har inga semesterdagar (eller pengar till det, heller för den delen) kvar att ta ut så att jag kan åka utomlands, -jag tjänar inte så mycket som jag skulle vilja, -min mobiltelefon är nästintill sönder -och jag har skall jobba helg den här veckan. Snacka om otur! Det kommer säkert bli bättre nu med moderaterna i regeringen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Idag dör jag, enligt Deathclock, så det är ju inte så turligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Idag dör jag, enligt Deathclock, så det är ju inte så turligt. Nej, inte precis. Så är det inte för mig... Your Personal Day of Death is Friday, December 18, 2065. Då är jag 73 år gammal Jag har alltså 1,867,49x,xxx sekunder kvar att leva (x är det som ändras snabbast och kan ha ändrats eftersom att ni kanske inte ser det här samma stund som det skrivs! ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Idag dör jag, enligt Deathclock, så det är ju inte så turligt. Du måste medela oss imorgon, om det föll in eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Varje fredag den 13:e är som vilken dag som helst för mig. Aja, idag ska väl firas på ett eller annat vis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Fan, poker-turnering ikväll.. Får väl se hur det går Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Fan, poker-turnering ikväll.. Får väl se hur det går Hoppas att det är dåligt. Då har denna dag i alla fall en mening. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts