SlewME Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Är du rädd idag eller är det en helt vanlig dag? Berätta erfarenheter? Skräckhistorier? Ska du "fira" idag? Själv anser jag att det bara är en ända stor lögn. Tror inte ett tugg på detta, aldrig hänt mig något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Själv ska man supa ner sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ska fira med en öl och leka jason Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Själv ska man supa ner sig Kör en FB-klassiker på det där Nåväl, önskar dig lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Ska bara ta det lugnt. Vara lite äcklig med en pizza och en film. Kanske lite coca cola också Vad är det värsta som kan hända? Man kan dö.. inget att vara rädd för =) Redigerad 12 oktober, 2006 av oskaroskar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Kl är 07:22 och jag skall snart till jobbet. Jag kände på mig att något var fel, men visste inte att det var fredagen den 13:e förräns du berättade det för mig, men nu faller allt på plats. -Jag är fortfarande fast anställd på ett sk*tjobb, -jag är alltid trött när jag vaknar, -jag har inga semesterdagar (eller pengar till det, heller för den delen) kvar att ta ut så att jag kan åka utomlands, -jag tjänar inte så mycket som jag skulle vilja, -min mobiltelefon är nästintill sönder -och jag har skall jobba helg den här veckan. Snacka om otur! Redigerad 13 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag ska på Takida konsert. Hittils har alla konserter jag har varit på blivit inställda (1), men det ska nog gå bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Allt har funkat bra hittills. Sitter i skolan och äter banan, för tillfället. Fast samtidigt måste jag säga att jag är en sån där "peppar-peppar ta i trä"-person. Så nu tänkte jag ta i lite trä, om ni ursäktar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag ska fira en helg utan föräldrar och syskon... Party on! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Äh, det är ju en helt vanlig dag som kommer flyta på som alla andra dagar. Trams. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Idag har jag matte prov :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Var jävligt trött imorse, men det är jag alltid, och det har ju inget med otur att göra. Jag tror inte på skrock heller. Så har jag läst da Vinci- koden och fått reda på vad Fredag den 13:e egentligen kommer ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag har aldrig trott på sådant här, men om något vi säger att det blir jättefel på skrivningen i engelskan idag finns det ju alltid något att skylla på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Var jävligt trött imorse, men det är jag alltid, och det har ju inget med otur att göra. Jag tror inte på skrock heller. Så har jag läst da Vinci- koden och fått reda på vad Fredag den 13:e egentligen kommer ifrån. Har läst den med, men minns inte vad det egentligen kommer ifrån. Uppdatering? Btw, har du läst den fösta boken: Drakar och demoner? Oxå en riktigt bra bok, men du kommer att upptäcka att Vinci- koden är en exakt kopia av Drakar och demoner! In i minsta detalj. Redigerad 13 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ska till PRAO klockan 3 och får sluta när jag vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Ska till PRAO klockan 3 och får sluta när jag vill. Min lilla pojke har blivit stor :'( Ingen otur märkt på min sida ännu. Tror ändå inte på sånt tjaffs. Redigerad 13 oktober, 2006 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ehm, jag försov mig och nu när jag försöker ringa och sjukanmäla mig så är det ingen som svarar i receptionen, bra början? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Än så länge flyter det bara på! Men frågan är hur det blir sen! Förmodligen tråkigaste dagen på länge. Plus att jag har skola imårrn med! :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Har läst den med, men minns inte vad det egentligen kommer ifrån. Uppdatering? Btw, har du läst den fösta boken: Drakar och demoner? Oxå en riktigt bra bok, men du kommer att upptäcka att Vinci- koden är en exakt kopia av Drakar och demoner! In i minsta detalj. Änglar Och Demoner -- Tror inte på att man har mer otur på fredagen den 13de. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Änglar Och Demoner AAHH! Fredagen den 13:es fel! :'( Jag kämpar, i alla fall. Redigerad 13 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts