RavenE Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Update. 1. Hålla dator ren är kul. 2. Går medialinjen, och kan vara bra till annat. 3. Finns alltid någor viktigt att skriva upp. 4. Yarr. 5. Yarr igen. 6. Hålla datorn ren igen. 7. Lura datorn. 8. Lägga upp saker till min portfolio. 9. Jag vet vart du bor. 10. 1+1=3. 11. För att det är bäst. 12. Bränna är kul. 13. Väldigt kul. 14. Nostalgi. 15. För det är kul. 16. Koda koda, hela dan. 17. Min kreativa sida visas här. 18. Det är som ett nät. 19. Pang pang. 20. Moviestar, moviestar. 21. Används nästan aldrig, ska avinstallera det nu. 22. Anteckna är kul. Vid startknappen, från vänster uppifrån till höger nere: 1. Går snabbare än att ta ner alla fönster ett för ett. 2. Fort ska det gå. 3. Vill ju prata med folk. 4. Jämtlands skolor kommunicerar med detta. 5. Yarr. 6. Måla. 7. Hålla datorn ren. 8. Anteckna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Update. Varför kör du Bitlord? Som jag har förstått så innehåller det adware och är rätt så gammalt. Testa på uTorrent istället, eller om du vill ha så likt Bitlord som möjligt finns ju Bitcomet. Redigerad 3 mars, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Varför kör du Bitlord? Som jag har förstått så innehåller det adware och är rätt så gammalt. Testa på uTorrent istället, eller om du vill ha så likt Bitlord som möjligt finns ju Bitcomet. Precis. Det bygger på BitComet som är helt värdelöst. Därför har många trackers och klienter bannat den, så man får inte dom hastigheterna som man kan få. Spyware har det också. Byt till uTorrent som Dumbom sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Okej, ska prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Kvack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 En lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Var går jag in för att göra så att den visar de mest använda programmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Var går jag in för att göra så att den visar de mest använda programmen? Du trycker bara på starknappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Du trycker bara på starknappen Hahaha ja det förstår jag men den visar bara några random program, inte de mest använda Du måste trott att jag var störd i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hahaha ja det förstår jag men den visar bara några random program, inte de mest använda Du måste trott att jag var störd i huvudet Haha, jag blev lite snopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Hihi harpan FTW Vad är PacSteam Min Lista: 1. Steam 2.Silkroad 3. IE 4. WLM (MSN NYA) 5. WMP 6. MX vs ATV 7. itunes Lol Tweak Redigerad 3 mars, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Lol Tweak Vad? Hjälp mig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Listan 1. MSN 2. Internet Explorer 7 3. Counter-Strike (Steam) 4. Winamp 5.33 5. Skype 6. VLC media player 7. Bitcomet 8. Limewire 9. Norton Antivirus 2005 10. Papperskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 här är min lista, lite saker ska det va!! 1. office 2. winrar 3. paint 4. company of heroes 5. sa 6. vlc och sedan är det några andra program jag använder som inte är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Listan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Detta är nog den nördigaste tråden hittills. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/yntolgemh2.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Here you got: Redigerad 11 mars, 2007 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Vad är PacSteam Hmm.. fakesteam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts