eXotic Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sött. Något fel med att seeda? Jobbigt att ha programmet igång när man inte vinner något på det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jobbigt att ha programmet igång när man inte vinner något på det . På privata trackers vinner man på att seeda. Man får oftast mindre väntetid o.s.v. och fakeseed kan märkas ganska lätt om man bara tittar efter så att alla stats går ihop. På öppna trackers spelar själva ration ingen roll, bara man seedar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 1. För att jag behöver det. 2. För att jag nydligen installerat windows. 3. För att kunna lyssna på musik, och kolla filmer. (Har inte orkat med winamp än). 4. För att det är bättre än fjortismsn. Fast Skype har iof en emosmiley.... 5. För att (se nr 2) 6. För att (se nr 2) 7. För att kunna kolla på film och spela spel. 8. För att kunna se om brännarn fungerar... Hej kissekatten Lisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hej kissekatten Lisa. "...its more like a jewkat then a kitler..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Sött. Något fel med att seeda? Jag har inget problem med seedandet då jag har möjlighet att ha på datorn 24/7. Men för de som inte har det kan det vara jobbigt att hålla ration om man inte har mer än 1mbps upp pga att de med högre hastigheter seedar till mer än 1.0. Är man försiktig med fuskandet och inte seedar onormalt mycket så är det väldigt svårt att bli upptäckt med xTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Får inte glömma: Gta Sa SAMP Steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag har inget problem med seedandet då jag har möjlighet att ha på datorn 24/7. Men för de som inte har det kan det vara jobbigt att hålla ration om man inte har mer än 1mbps upp pga att de med högre hastigheter seedar till mer än 1.0. Är man försiktig med fuskandet och inte seedar onormalt mycket så är det väldigt svårt att bli upptäckt med xTorrent. Du måste i princip hålla koll på minsta upp och ner på en med xtorrent för att äns få ett hum om att han fuskar. När dom väl upptäckt så kan dom inte banna en direkt heller, då det inte är omöjligt att ladda upp snabbare än man laddar ner. Själv kör jag xtorrent för jag verkligen inte har tid att seeda mina saker. Kan inte göra något annat när xtorrent är igång mer än att surfa pga. cpå sugning, så måste stänga av när jag ska kolla på film/spela. Och det gör jag ofta. Men har ändå seedat över hälften av allt mitt upp på olika trackers. Jag är ingen snyltare på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) 1. Msn Messenger 2. World Of Warcraft 3. Reason 3.0 4. Cool Edit 2.1 5. Photoshop Cs 2 Redigerad 2 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Så ser det ut efter 6 månader utan internet http://img235.imageshack.us/img235/6916/startnt2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Så ser det ut efter 6 månader utan internet Gilbert och den kemystiska ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 1. MSN 2. Flyff 3. Firefox 4. Windows Media Player (trean och fyran ligger på delad plats.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Gilbert och den kemystiska ön? Fick det för många år sen och har aldrig klarat det och jag var väldigt uttråkad under december Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Gilbert och den kemystiska ön? Ett lek och lär spel, där huvudämnet är kemi och delvis fysik/biologi. Ganska trevligt när man var runt 12 och faktist behövde lära sig sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Opera Foobar Photoshop MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 I "dessa är här förevigt (om du inte tar bort dem)"-stället ligger: FireFox MSN Messenger 7.5 TeamSpeak.exe utorrent.exe DC++ Harpan -------- Och här är de mest använda: VLC media player (skins) Anteckningar (vet inte varför då jag i stort sett aldrig använder det) FL Studio 6 Microsoft Håller med till 100%! Rome - Total War Guitar Pro 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 http://img410.imageshack.us/img410/1065/mestanvanawn5.png Jag är en riktigt intressant prick jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Update : http://img257.imageshack.us/img257/9114/lllllbh3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Detta är nog den nördigaste tråden hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Riktigt intressant det här... WMP = Lyssnar på möe musik såklart Harpan = Anteckningar = Finns alltid nåt jag måste skriva upp för att komma ihåg det. DC++ = Det programmet suger.. Har inte mer o säga om saken. Azureus startar automatiskt så det syns inte där. Windows Messenger = Live messenger startar automagiskt så det syns inte.. Paint = Har fått ett behov av att göra fula bakgrunder i Paint VLC = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts