Mr.Dumbom Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Har inte den där vanliga äckliga XP-startmenyn, den är bara jobbig att vänja sig till om man är en intuggad Windows Klassisk-startmenyare. Bytte nyss för att se vad det stod på den där listan men den stämmde ju inte ens för fem spänn. Sicken skit. Om jag ska göra min egna lista över de programen jag använder mest, så skulle det sett ut ungefär såhär: Firefox Windows Live Messenger Foobar2000 PhotoShop CS2 uTorrent Steam Har ingen lista med "Mest använda program", men jag har iallafall en lista med program som jag använder mest. Tricky, eh? Z0mg plxz ch4ng3 fr0g plzx..lol kk. t4k ur geforce 8800gts fr0g 1n5t34d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Dessa tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Ja mulle meck är kul Redigerad 5 januari, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 http://img213.imageshack.us/img213/4139/progjs5.jpg Fast µTorrent är xTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Böhö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Min stämmer absolut inte. Har Ikea Home Planner på den som jag startat två gånger. Men jag startar allting från en Object Dock så jag gissar att dom program-starterna inte räknas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Hihi harpan FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Använder Dreamweaver mest på andra plats Messenger men den finns inte med Redigerad 17 november, 2014 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Såhär ser den ut nu. 1. för jag gillar att titta på Anime 2. FÖr jag gillar den världen mer än denna 3. För det är kul att leka pirat 4. För att musiken är min bästa vän 5. För att ibland känner jag för cs 6. För jag är social och inte orkar uppdatera mig 7. För att jag tycker det är kul att dryga på folk 8. För att (kolla alt.3) 9. För att det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Itunes Wow DC uTorrent GuitarPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 1. Gillar och skriva mycket. 2. Musiken gäller ffs 3. Körde lite innan men orkar inte mer... 4. Kult o köra + att göra sina egna stunts/filmer 5. Kult o leka pirat... 6. Börjat o lira en massa på sistone 7. Bränner o skapar imagefiler som satan 8. Gillar o göra filmer... 9. Riktigt kult spel... 10. Kör lite då o då... 11. Man älskar ju o rita... 12. Skönt o snacka med kompisar där... 13. Lirar lite då o då... 14. Så himla skönt alltså... (orkar inte gå in på steam för att starta't) 15. Gillar o spela in mina skills Internet Explorer och Windows Live Messenger skulle ha vart med, men har ju skiten längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Har kortkommandon till de bästa programmen: Ctrl+Alt+ N - Anteckningar P - Paint C - Kalkylatorn Dessutom har jag i det lilla snabbfältet vid Start-knappen fyra extra genvägar: DC-Downloads-mappen, IE, Spel-mappen, samt Visa Skrivbordet. Rysligt intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Min! Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 1. För att jag behöver det. 2. För att jag nydligen installerat windows. 3. För att kunna lyssna på musik, och kolla filmer. (Har inte orkat med winamp än). 4. För att det är bättre än fjortismsn. Fast Skype har iof en emosmiley.... 5. För att (se nr 2) 6. För att (se nr 2) 7. För att kunna kolla på film och spela spel. 8. För att kunna se om brännarn fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Allt jag använder finns på desktopen (nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Fast µTorrent är xTorrent. Huh? Om jag inte är helt opåläst så är xTorrent till mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Huh? Om jag inte är helt opåläst så är xTorrent till mac? xTorrent är uTorrent fast moddat för ratiofusk. xTorrent skickar info till trackern att man seedar lika mycket som man leechar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Finns inte så mycket att säga. En bild säger mer än 1000 ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 xTorrent är uTorrent fast moddat för ratiofusk. xTorrent skickar info till trackern att man seedar lika mycket som man leechar. Sött. Något fel med att seeda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts