Jump to content

Roliga spel som inte behöver installeras

Kebab
 Share

Recommended Posts

Mja, som trådnamnet lyder. Eftersom vi inte kan installera något på datorerna i skolan så söker jag tips och länkar på lite roliga spel som man laddar ner, men som man inte behöver installera. Tror det finns ett professionellt ord för detta, men det kommer jag inte på.

För visst finns det väl sådana spel/program? Har för mig att vi lirade sådant i sjuan, iallafall.

Alla tips välkommnas varmt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, som trådnamnet lyder. Eftersom vi inte kan installera något på datorerna i skolan så söker jag tips och länkar på lite roliga spel som man laddar ner, men som man inte behöver installera. Tror det finns ett professionellt ord för detta, men det kommer jag inte på.

För visst finns det väl sådana spel/program? Har för mig att vi lirade sådant i sjuan, iallafall.

Alla tips välkommnas varmt!

Måste det vara spel man laddar ner ?

I alla fall, om det inte behöver vara det så är det förbannat kul att lira TG Motocross 2, och klarar man den får man gå vidare till ettan, eftersom den är svårare.

Annars brukar vi lira World cup combo, eller klubblagsvarianten, skitkul.

Alla spel finns på http://www.mousebreaker.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste det vara spel man laddar ner ?

I alla fall, om det inte behöver vara det så är det förbannat kul att lira TG Motocross 2, och klarar man den får man gå vidare till ettan, eftersom den är svårare.

Annars brukar vi lira World cup combo, eller klubblagsvarianten, skitkul.

Alla spel finns på http://www.mousebreaker.com

Nej, man måste självklart inte ladda ner det. Men det vore skoj att ha lite "riktiga" spel på datorn, det känns som att man har spelat igenom alla roliga flashspel som finns. :ermm:

Btw, TG Motocross funkar inte för att vi inte har flash 8 (eller vad det nu är) installerat. Men jag ska nog tjata lite på rektorn om att installera det. :huh:

World cup combo, vad är det för sorts spel? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, man måste självklart inte ladda ner det. Men det vore skoj att ha lite "riktiga" spel på datorn, det känns som att man har spelat igenom alla roliga flashspel som finns. :ermm:

Btw, TG Motocross funkar inte för att vi inte har flash 8 (eller vad det nu är) installerat. Men jag ska nog tjata lite på rektorn om att installera det. :huh:

World cup combo, vad är det för sorts spel? :)

Det finns på most popular längst ner till vänster, riktigt trixit innan man vet vart man ska sikta, men kul som fan :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor