Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Mja, som trådnamnet lyder. Eftersom vi inte kan installera något på datorerna i skolan så söker jag tips och länkar på lite roliga spel som man laddar ner, men som man inte behöver installera. Tror det finns ett professionellt ord för detta, men det kommer jag inte på. För visst finns det väl sådana spel/program? Har för mig att vi lirade sådant i sjuan, iallafall. Alla tips välkommnas varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Mja, som trådnamnet lyder. Eftersom vi inte kan installera något på datorerna i skolan så söker jag tips och länkar på lite roliga spel som man laddar ner, men som man inte behöver installera. Tror det finns ett professionellt ord för detta, men det kommer jag inte på. För visst finns det väl sådana spel/program? Har för mig att vi lirade sådant i sjuan, iallafall. Alla tips välkommnas varmt! Måste det vara spel man laddar ner ? I alla fall, om det inte behöver vara det så är det förbannat kul att lira TG Motocross 2, och klarar man den får man gå vidare till ettan, eftersom den är svårare. Annars brukar vi lira World cup combo, eller klubblagsvarianten, skitkul. Alla spel finns på http://www.mousebreaker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Måste det vara spel man laddar ner ? I alla fall, om det inte behöver vara det så är det förbannat kul att lira TG Motocross 2, och klarar man den får man gå vidare till ettan, eftersom den är svårare. Annars brukar vi lira World cup combo, eller klubblagsvarianten, skitkul. Alla spel finns på http://www.mousebreaker.com Nej, man måste självklart inte ladda ner det. Men det vore skoj att ha lite "riktiga" spel på datorn, det känns som att man har spelat igenom alla roliga flashspel som finns. Btw, TG Motocross funkar inte för att vi inte har flash 8 (eller vad det nu är) installerat. Men jag ska nog tjata lite på rektorn om att installera det. World cup combo, vad är det för sorts spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nej, man måste självklart inte ladda ner det. Men det vore skoj att ha lite "riktiga" spel på datorn, det känns som att man har spelat igenom alla roliga flashspel som finns. Btw, TG Motocross funkar inte för att vi inte har flash 8 (eller vad det nu är) installerat. Men jag ska nog tjata lite på rektorn om att installera det. World cup combo, vad är det för sorts spel? Det finns på most popular längst ner till vänster, riktigt trixit innan man vet vart man ska sikta, men kul som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Table Footie på hamsterpaj är riktigt kul om man är 2. Har bränt en hel del tid på programmeringen med det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 N-Game Kan laddas ner här eller där -> där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 . www.videojuegos.com där finns de roliga spel. OBS SPANSKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Biljard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Biljard! Ooow, focking sweet! Edit: Näe, usch - vilken dryg musik. Redigerad 13 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Edit: Näe, usch - vilken dryg musik. Modern är riktigt dryg. Classic är ganska behaglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 N Games är riktigt kul. Verkar så iaf. Bara kollat på när poolare spelat Laddat ner det nu. Och. Ehm. Hur hoppar man osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Biljard! skit bra spel, förutom att jag inte kan få av den jävla musiken ( ) och såfort Kö'et är utanför bilden går det itne ens att skjuta <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 skit bra spel, förutom att jag inte kan få av den jävla musiken Tryck på M! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Tryck på M! Du är en ängel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Blip & Blop är fantastiskt roligt IcyTower också, Har ingen länk till något av dom. Men google är din vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Tryck på M! Skööönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Blokkokopter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts