Pain To ThE MaX Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Jag väntar till GTA:VC typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Samma här jag har klarat ut det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Samma här jag har klarat ut det!! De5t är nog rätt många som klarat ut det dö... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 man slutar ju inte spela bara för att man har klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Ne jag håller på härja lite med poliserna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 ... och sen installerar man lite mods och har sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 ... och sen installerar man lite mods och har sig fel. man testar alla mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Ja, men för mig e det inte roligt att köra och polisen jagar mig samtidigt som min data håller på och hackar för att göra livet surt för mig;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 fel. man testar alla mods. Ja, det är precis vad jag gör just nu Jag testar nästintill ALLA mods och de bästa ska komma med i Uppdatering nr.2 av GTAsajten som kommer imorgon. Mycket nytt till GTA3-avdelningen kan jag lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 JIPPPPPI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 1½ timme kvar till skolan börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 HAHAHAHA...för mig e det bara 50 minuter kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Jag börjar inte förrän den 28 augusti. :-) Fast jag måste skaffa mig en lägenhet först...har lite problem.... :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Jag behöver inte tänka på lägenhet..bara 14 år och ska börja i 8:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Första dan i skolan är avklarad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Första dan i skolan är avklarad Jajamensan!.. Riktigt trevligt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Började precis i 9:an och gick till kl. 2 första dan. Och jag kan säga att när jag fick schemat i hand kommer det bli ett rent h*****e framöver. P.S kan nån inte starta en ny Topic i "Off Topic" där vi kan prata lite om varandras skolor typ?bara ett litet förslag om någon vill förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Det skulle jag också vilja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Jag ska börja på universitet i växjö, men om jag inte hittar nån lägenhet får la jag börja jobba....suck.... :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts