j3ns Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Här var det tänkt att man skulle lägga upp ett pixlat rum. Du får ta vilket rum som hälst men hälst ditt egna eller din lägenhet (Alså ni får göra erat soprum också ). Proputionerna ska vara Som en kub fast invänt, hoppas ni förstår. Man får göra Vilken storlek och nogrant man vill, så det är ingen mall men det ska liksom vara snätt up i ifrån. Detta är ingen tävling och man får göra lite hur man vill . Jag ska fixa mitt rum senare. Men jag tänkte att det här kunde vara en kul sak. Glöm inte att Spara i .PNG gör så här t.ex: http://img140.imageshack.us/img140/8334/exempeltumam6.png obs! Detta är inte mitt rum, det är bara en kladd. Ska göra mitt rum senare nångång. Redigerad 12 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Pew Redigerad 13 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Pew Vackert rum, men lite onödigt att spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vackert rum, men lite onödigt att spamma vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 vadå? Han syftade nog inte på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Han syftade nog inte på dig. men vadå för rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 men vadå för rum? Han syftade på Marky som postade en parkbänk. Han sa "Vackert rum" för att topicen säger att man ska posta ett rum, även om Marky postade en parkbänk. Det ver ett ironiskt vackert rum, eftersom det inte var ett rum, det var en parkbänk. In conclusion: Han skulle alltså göra sig lustig över att Marky postade en parkbänk och inte ett rum, även om topic säger att man ska posta ett rum. Hur en parkbänk kan byggas om till ett rum ska vi titta närmare på nästa vecka. Over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Typ såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Han syftade på Marky som postade en parkbänk. Han sa "Vackert rum" för att topicen säger att man ska posta ett rum, även om Marky postade en parkbänk. Det ver ett ironiskt vackert rum, eftersom det inte var ett rum, det var en parkbänk. In conclusion: Han skulle alltså göra sig lustig över att Marky postade en parkbänk och inte ett rum, även om topic säger att man ska posta ett rum. Hur en parkbänk kan byggas om till ett rum ska vi titta närmare på nästa vecka. Over and out. Okej jag fattar! Typ såhär Snyggt! det var så det var menat.. men har du inga ffisher på väggen eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Okej jag fattar! Snyggt! det var så det var menat.. men har du inga ffisher på väggen eller något? Nej, det finns faktiskt inte plats för det. Är ju trots allt inte 100% likt men kanska så. Men det är en 13 tums tv och på bilden ser det ut som en 30 tums widescreen osv Har även en miniskärm. 10 tum kanske. Sooo. Finns typ ingen plats. Edit: Besides, jag tycker afisher är fult. Tavlor går an, men afisher. Yuck Redigerad 14 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Nej, det finns faktiskt inte plats för det. Är ju trots allt inte 100% likt men kanska så. Men det är en 13 tums tv och på bilden ser det ut som en 30 tums widescreen osv Har även en miniskärm. 10 tum kanske. Sooo. Finns typ ingen plats. Edit: Besides, jag tycker afisher är fult. Tavlor går an, men afisher. Yuck okej hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Typ såhär ÖÖ fönster eller har du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Typ såhär Det ser ju nästan ut som att det är gjort i Sketchup... ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 ÖÖ fönster eller har du inte det? Kanske dom är på dom två väggar som inte syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Kanske dom är på dom två väggar som inte syns. Isf skulle jag även ha dörren på samma vägg som fönstret? Nej, kommer med edit snart. Tack Oskar Redigerad 15 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Isf skulle jag även ha dörren på samma vägg som fönstret? Nej, kommer med edit snart. Tack Oskar Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Snyggt! Thanks. Och hur ser era ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Thanks. Och hur ser era ut? Min kommer senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ska nog göra mitt till helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Isf skulle jag även ha dörren på samma vägg som fönstret? Nej, kommer med edit snart. Tack Oskar Måste fråga. Sover du på soffan? Lr de kanske är en sån där "soffsäng"? (kommer inte på de riktiga ordet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts