Tux Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag glömde emo musiken!. American Pie 1 och American Pie 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 *host*han gör inte musiken han väljer den dock*host* Oh, well. Jag gillar "maffig" musik. Stora orkestrar liksom... det är det väl typ i alla filmer men i stil med Star Wars eller Sagan om Ringen. Och vart i min mening har jag påstått att han gör musiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Filmmusik? John Williams. Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Filmmusik? John Williams. Nuff said. Jepp, men mästaren har gjort massor. Själv gillar jag musiken till "Hook". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Glömde Ennio Morricone hans musik är mäktigt., gjort allt från sköna spagetti-western musik till skön maffiamusik a`la Gudfadern och De Omutbara. Redigerad 13 oktober, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det var Nino Rota som gjorde musiken till "Gudfadern", inte Morricone, om det nu var det du syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Star Wars och Sagan om Ringen har bäst Musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Bortsett från vad alla har sagt (Tarantino, Star Wars, Gudfadern) vill jag också nämna Garden State. Verkligen bra och passande musik till en mysig film. Edit: DANNY ELFMAN, dammit! Redigerad 15 oktober, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jepp, men mästaren har gjort massor. Själv gillar jag musiken till "Hook". Mmm... Jag gillar speciellt hans musik i Jurassic Park & Indiana Jones! Mäktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Filmmusik? John Williams. Nuff said. Amen broder, Amen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts